תרבות ופנאי

אדל בספלוב תחת מתקפה: "פסטיבל רזון מעוות, יש לה אחריות"

הדוגמנית נאלצה להתמודד עם לא מעט ביקורות קשות סביב קמפיין האופנה שהובילה עבור טרמינל X. הפרסומאי אבנר רסל טען כי אדל בספלוב מקדמת אידיאל יופי נשי בעייתי: "לא חושב שרזון קיצוני זה משהו שמותג גדול אמור לשדר למאות אלפי נערות"
מערכת ice | 
אדל בספלוב (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)
הדוגמנית וכוכבת הריאליטי אדל בספלוב נאלצה להתמודד לאחרונה עם ביקורת די קשה ביחס לצילומי הקמפיין שלה לאתר טרמינל X. בין התגובות של הגולשים, שהציגו דאגה למצבה הבריאותי של בספלוב וציינו כי היא מדגמנת רזון, ניתן היה להבחין בתגובה פוגענית במיוחד שקיבלה מהפרסומאי המוכר אבנר רסל.
"אני לא יודע אם טרמינל אקס מציעים לי לרכוש בגדים או לתרום ארוחה חמה לאדל בספלוב", כתב רסל. בספלוב, זעמה על הביקורת שקיבלה ממאות גולשים ברשתות החברתיות וכתבה: "מי אתם אותם אנשים שפשוט מחפשים לפגוע, להשפיל ולקלל? לא טוב לכם? אל תכתבו. אני אמשיך בדרך שלי ובהצלחה שלי. יש ילדים שרואים ולומדים מכם וחבל". 
הפרסומי אבנר רסל, שהבחין בתגובתה הזועמת של אדל בספלוב, החליט לפרסם פוסט בחשבון הפייסבוק שלו ולהציג את דעתו המלאה ביחס לצילומי הקמפיין של אתר טרמינל X, בהם מככבת הדוגמנית המפורסמת. 
"מסתבר שאדל בספלוב נחשפה איכשהו לפוסט שלי עליה ויצאה עליי בסטורי (אין לי מושג מה אמרה שם אבל משער שזה זועם) ואני יכול לתת לסיפור הזה לגווע ולמות אבל מתעקש רגע להתעכב עליו כי יש פה איזו פרספקטיבה שחשוב לי לומר, והיא של הפרסומאי שבי: אין סיכוי, ולו הקטן ביותר שהייתי לוקח לקמפיין אופנה וביגוד, לפחות כרגע במשקל הנוכחי את אדל בספלוב", כך כתב אבנר רסל. 
עוד הוא ציין כי היא מקדמת מודל יופי בעייתי שעלול לפגוע בבנות נוער רבות בישראל שנחשפות לקמפיין האופנה של אתר טרמינל X: "היא בחורה סופר אמביציוזית ומרשימה שהצליחה להפוך את עצמה למותג מכלום.  פשוט כי אני לא חושב שרזון קיצוני זה משהו שמותג גדול, כמו טרמינל איקס אמור לשדר למאות אלפי הנערות והילדות שנחשפות אליו כאידאל יופי לשאוף אליו".

(צילום מתוך חשבון האינסטגרם של אבנר רסל,  Avner Ressel@)
לצד זאת, הדגיש הפרסומאי בפני הקוראים, כי הכוכבת הישראלית רשאית לשאוף להגיע לכל משקל שהיא מעוניינת: "אני בכלל לא נכנס לוויכוח של יפה/לא יפה, היא לא עושה את זה בשבילי או בשביל אף גבר אחר בעולם. אני כן חושב שיש לה אחריות פסיכית כמשפיענית עם 564 אלף עוקבים ובעיקר עוקבות לשדר דימוי גוף בריא". 
בהמשך הפוסט, הזכיר הפרסומאי המוכר את שמה של יוצאת "האח הגדול", לינור סביניק.  "היא (אדל בספלוב) וחברות שלה שם קוד לינוי סביניק הפכו את כל ההתעסקות במשקל וברזון לכל מהותן:  כל סטורי שני שלהן הוא 'קלטו כמה הורדתי' או 'עוד שנייה מגיעה ליעד' כשבפועל היעד הזה אף פעם לא מגיע. 
הבנות האלה לעולם לא יעלו סטורי שאומר 'הנה הרזיתי מספיק, אני נראית מדהים אפשר להפסיק'. אצלן תמיד אפשר יותר רזה ועוד יותר רזה ואז עוד יותר רזה ואז עוד קצת.  זה מעוות לי כאדם בוגר את תפיסת היופי אז אני לא רוצה לחשוב מה זה עושה למוח של ילדה בת 13 שגומעת בשקיקה כל טיפ של כל אינפלואנסרית מצליחה שהיא עוקבת אחריה. 
עוד הוא כתב: "אז אתן אולי לא חשות אחריות, אני בהחלט מרגיש שיש לי כזו וכפרסומאי אני מסרב לקחת חלק בהווה או בעתיד בפסטיבל הרזון המעוות הזה שאתן משוויצות בו חדשות לבקרים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה