השוק
הראל ויזל וטרמינל X מגיבים לטענות הקשות: ''הסרטון הוסר מכל הפלטפורמות''
מהחברה נמסר בעקבות הטענות של העמותה הישראלית לסרטן העור: "בקמפיין המדובר יודגש כי סימן השיזוף שנראה בגב המצולמת הינו תוצר של תרסיס צבע מלאכותי בלבד, ונעשה לצורכי המחשה כחלק מהשפה הוויזואלית של הקמפיין''
לאחר שהעמותה הישראלית לסרטן העור פנתה היום (שני) לחברת בטרמינל X בדרישה לגנוז את הפרסומת החדשה של החברה, בכיכובה של שחר חיון, המעודדת חשיפה מסוכנת לשמש, העלולה להוביל לסרטן העור. בפרסומת החדשה נראית חיון כאשר היא שוכבת על הבטן עם סימן בולט על גבה שנראה כמו כווייה בגלל השמש, כעת מגיעה התגובה
.
מהחברה נמסר: "בקמפיין המדובר יודגש כי סימן השיזוף שנראה בגב המצולמת הינו תוצר של תרסיס צבע מלאכותי בלבד, ונעשה לצורכי המחשה כחלק מהשפה הוויזואלית של הקמפיין. הקמפיין צולם בהשראת אווירת קיץ, אולם אין בו כל כוונה לעודד חשיפה בלתי מבוקרת לקרני השמש''.
.
מהחברה נמסר: "בקמפיין המדובר יודגש כי סימן השיזוף שנראה בגב המצולמת הינו תוצר של תרסיס צבע מלאכותי בלבד, ונעשה לצורכי המחשה כחלק מהשפה הוויזואלית של הקמפיין. הקמפיין צולם בהשראת אווירת קיץ, אולם אין בו כל כוונה לעודד חשיפה בלתי מבוקרת לקרני השמש''.
כמו כן מסרו בטרמינל X כי: ''אנו מודים על הפניה בנושא, הסרטון הוסר מכל הפלטפורמות, ויצרנו קמפיין להעלאת המודעות להגנה מחשיפה לשמש דרך מגוון תכשירים שמציעים באתר".
עוד ב-
כזכור, מנכ״לית העמותה הישראלית לסרטן העור קרן ביתן שמש כתבה מכתב חריף למנכ״ל טרמינל x ניר הורוביץ ואל כוכבת הרשת שחר חיון וציינה כי מדובר במסר מסוכן במיוחד עבור צעירים ובני נוער שעלולים לחשוב כי כוויית שמש היא סמל ליופי או לסטייל, מבלי להבין את ההשלכות הבריאותיות הקשות.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



