תרבות ופנאי

דנה ברגר על ירמי קפלן אחרי 30 שנה: "זה נגמר רע. לבבות נשברו"

צמד הרוקיסטים ניהלו מערכת יחסים רומנטית מתוקשרת שהיוותה השראה לכמה מהשירים הגדולים ביותר ברוק הישראלי, וכעת נפגשים על הבמה
ירמי קפלן בקליפ החדש (צילום צילום מסך)
שנות התשעים היו ללא ספק שעת הרוק של המוזיקה הישראלית. עלייתן של כוכבי על ולהקות אגדיות ליוו את העשור הפרוע, וצמד הרוקיסטים המזוהים עם השנים הללו, ירמי קפלן ודנה ברגר, ניהלו מערכת יחסים רומנטית.
מערכת יחסים זו, היוותה את ההשראה ללהיט הענק "נפלת חזק" שכתב חמי רודנר, חברם הטוב של הזוג, שביצעה להקת איפה הילד בהובלתו. כעת, במסגרת ההכנות למופע האחרון של דנה ברגר לכבוד 25 שנה לאלבום "עד הקצה" - היא פותחת את הסיפור מחדש.
"ירמי קפלן חבר שלי כבר כמה עשרות שנים. זה לא סוד שהיה לנו סיפור אהבה אי שם בשנות התשעים כשהיינו צעירים, זה לא סוד שזה נגמר רע", ברגר מספרת ומוסיפה כי "לבבות נשברו. שירים נכתבו".
ברגר ממשיכה: "זה לא סוד שהאהבה והאכזבה הפכו עם השנים לחברות אמת, כזו שנשארת לתמיד". כאמור, קפלן מגיע להתארח במופעה של ברגר. "זה לא סוד שאנחנו הולכים לתת בראש", ברגר מסכמת.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה