תרבות ופנאי

ליאור נרקיס ממשיך להסתבך? הצעד החריף של אשתו

היחסים בין הזמר לאשתו ספיר ממשיכים לחוות טלטלות, כאשר היא הוציאה נגדו צו הרחקה ממנה ומביתם המשותף בסביון. עו"ד שמוליק מורן, המייצג את הזמר מכחיש: "מדובר בפרידה זמנית, לא בצו הרחקה", עו"ד נטע מרום מגנזי, המייצגת את ספיר: "מבקשים לעבור את התקופה הרגישה בשקט"
מערכת ice |  6
ליאור נרקיס ספיר נרקיס (צילום סם צור)
היחסים בין ליאור וספיר נרקיס הגיעו לשפל חדש, כך לפחות על פי דיווח שהתפרסם הבוקר (רביעי) ב-mako, על פיו אשתו של הזמר הוציאו כנגדו צו הרחקה ממנה ומביתם המשותף בסביון, זאת לתקופה בלתי מוגבלת שנקבעה מראש על פי צו שמוסכם בין הצדדים. 
לפי המידע שפורסם, נרקיס יוכל לפגוש את ילדיו בכל זמן שירצה, זאת בכפוף לתיאום עם עורכי דינה של ספיר. הצעד החריף של ספיר הגיעה בעקבות התקרית בשבוע שעבר, אז הזמינה אשתו של הזמר משטרה לביתם שבסביון לאחר שלטענתה זרק את חפציה כשלא נכחה בבית וגרם לנזק. 
מערכת היחסים הקלוקלת בין ליאור לספיר החלה עוד בחודש נובמבר, אז החלו בהליך גירושים. הזוג, לו שלושה ילדים משותפים, מתגורר בנפרד כבר מספר שבועות, כשליאור מתגורר בדירה אותה הוא שוכר בתל אביב. 
ליאור וספיר ניסו לשים את המשבר מאחור לא מעט פעמים, אך לבסוף לא מצאו מנוס ופנו לבית הדין הרבני, כשבחודש שעבר בילו בחופשות בנפרד, כשליאור לקח את הילדים לאילת ואילו ספיר טסה עם חברות לפאריס. 
עורכת הדין נטע מרום מגנזי, המייצגת את ספיר נרקיס, מסרה בתגובה: "ספיר וליאור עושים כל שביכולתם לשמור על התא המשפחתי ועל ילדיהם ומנהלים את יחסיהם בכבוד הדדי, תוך שמירה על פרטיותם. הצדדים מבקשים לעבור את התקופה הקשה והרגישה הזו בשקט יחסי עד כמה שניתן, ללא רעשי רקע".
מטעם עו"ד שמוליק מורן המייצג את ליאור נרקיס נמסר: "ספיר וליאור מנסים בעזרת עורכי דינם להגיע להסכם משותף ברוח טובה. לא הוגשה כל תלונה למשטרה ולא ניתן צו הרחקה. קיימת הסכמה משותפת על פרידה זמנית כדי לבחון את שאלת המשך היחסים ולגבש הסכם ותוך דאגה לילדים".
כזכור, בחודש אוקטובר האחרון, נרקיס נדרש לשלם סכום של שני מיליון שקלים לאדם שהפך נכה אחרי שהגיש לו שתיה במהלך הופעה פרטית שנערכה באולם אירועים. 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    היא יפה כמו אבן ספיר, אבל הוא לא ממש פרח (ל"ת)
    שופט רחבה 03/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    היא יפה כמו אבן ספיר, אבל הוא לא ממש פרח (ל"ת)
    שופט רחבה 03/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    נרקיס
    די 03/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זה לא פייר נרקיס מקסים .מי החצופה שמעז. להרוס לו את חיו
    סגור
  • 2.
    יש עורכות דין שאוהבת בלאגן (ל"ת)
    רמלה 03/2022/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    תזכירו לי מי עבד והזיע עבור הבית הזה בסביון?
    שחר 03/2022/09
    הגב לתגובה זו
    5 3
    לא יאמן.
    סגור
  • הכל ברור, אישה ישראלית טיפוסית,אסור להתקרב אליהן (ל"ת)
    אייל 03/2022/12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור