תרבות ופנאי

רן בוקר יעלם מהאינסטגרם? זו ההודעה המפתיע של העיתונאי

כתב הבידור והתרבות רן בוקר נעלם לאחרונה מהרשתות החברתיות, ולא עדכן בדיווחים השוטפים הרגילים בעמודים שלו. הערב חשף את הסיבה שבגללה ימשיך להעדר בימים הקרובים
מערכת ice | 
רן בוקר, אינסטגרם (צילום פייסבוק, pexels)
כתב הבידור והתרבות של ynet, רן בוקר, נעלם בסוף השבוע האחרון מזירת הרשתות החברתיות שמהוות זירה משמעותית לדיווחים שונים שמוציא בתחומיו, ולא עדכן מאירוע התרבות האחרונים והמעניינים שהתרחשו.
בוקר מחזיק בעמוד אינסטגרם פעיל ומעודכן שמונה כמעט 100 אלף עוקבים, בעמוד הוא מעדכן לאורך כל היום על ידיעות בתחום הבידור והתרבות. לצד זאת, מפעיל בוקר ערוץ טלגרם עם עדכונים שוטפים, אחריו עוקבים מעל חמשת אלפים איש, לצד קבוצה פעילה בטלגרם שדנה באירועי טלוויזיה שונים.
אלא שכאמור, ביממה האחרונה לא הופיע אף דיווח של העיתונאי בעמודים על אף שבעולם התרבות הישראלי חגגו את הזכייה של יס בפרסים יוקרתיים מעבר לים. לפני שעה קלה התבררה הסיבה שבגללה ייעדר בוקר בימים הקרובים מזירת הרשתות. 
הרבה בדיקות קורונה הופיעו בתקופה האחרונה בסטורי המתעדכן של בוקר, כשדיווח על מושאי התחום שלו שנדבקו, אלא שהפעם הדיווח היה על עצמו כשחשף שנדבק בקורונה, וזו הסיבה להיעלמותו, "שנתיים בלי בידוד ובסוף הקורונה הגיעה אלי. ניפגש כשהיא תחליט להרגיע קצת את התסמינים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה