תרבות ופנאי

משה פרץ, תתרגל: ירידה במחירי הופעות יום העצמאות

מאבק העיריות במחירי האמנים ביום העצמאות הוביל לירידה דרסטית, כאשר גורמים בחברות הפקות מדברים על ירידה של עשרות אחוזים במחיר. אז כמה יעלו לרשויות הופעות של משה פרץ, שרית חדד וליאור נרקיס? המידע בפנים
מערכת ice |  1
משה פרץ (צילום פייסבוק/ משה פרץ)
כמדי שנה, גם השנה העיריות עובדות במרץ כבר בימים האלה על מנת לסדר לתושביהן את ההופעות של הטאלנטים הכי לוהטים לערב יום העצמאות. אלא שהשנה, בניגוד לכל השנים האחרונות, עושה רושם שהמחירים אותם יצטרכו לשלם העיריות יהיו נמוכים בהרבה ממה שהתרגלו האמנים. 
העיתונאי רן בוקר מדווח כי מאבק הרשויות המקומיות במחירי האמנים הוביל לירידה דרמטית במחירים ההופעות, כך לפי גורמים בהפקות ההופעות. הדבר נובע ככל הנראה מסטנדרט מסוים שהוצב בעקבות מגפת הקורונה, כאשר על פי הגורמים מדובר בירידה של עשרות אחוזים. 
אחרי שקיבל 150 אלף שקל להופעה בקריית אונו ב-2019, טרום משבר הקורונה, כעת הזמר משה פרץ יקבל 120 אלף שקל לא כולל מע"מ. שרית חדד, שמתומחרת במספר עיריות ב-150 אלף שקל לא כולל מע"מ, גבתה כ-162 אלף שקל לא כולל מע"מ לפני שלוש שנים. 
גורם שעובד בתחום שנים אמר: "מדובר בירידה דרמטית. מאז הרעש שהחל בתקשורת, רשויות חששו לשלם סכומים גבוהים, ומספר הופעות בוטלו או קוצצו משמעותית". גם ליאור נרקיס יפחית את מחירו בכ-30 אלף שקל, כאשר יגבה 140 אלף שקל לא כולל מע"מ בהשוואה ל-170 לפני מגפת הקורונה. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חבל על הכסף
    יעקב 04/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכל עיר יש מקלת ילדים, ביום העצמאות הכי מתאים להביא תוצרת העיר, למשה פרץ לא הייתי משלם גם 80 אלף, מי שומע אותו, מספיק מרוויח בפרסומות,
    סגור