תרבות ופנאי

ינון מגל הופתע בשידור חי: מה קיבל ליום ההולדת?

מגיש הפטריוטים ינון מגל חגג אתמול יום הולדת והופתע על ידי חבריו לפאנל, מה קיבל במתנה?
מערכת ice | 
ינון מגל בתכנית 'הפטריוטים' (צילום ערוץ 14)
העיתונאי ינון מגל, מגיש התוכנית 'הפטריוטים' בערוץ 14, חגג אתמול את יום ההולדת העברי שלו, ובאולפן התוכנית הכינו לו הפתעה בסרטון לקט קטעים משעשעים מתוך תקופת ההגשה שלו בתוכנית. 
לאחר מכן הגיע חברו של מגל, העיתונאי אראל סג"ל, שהגיש בעצמו בעבר את התוכנית, והעניק לו עוגה עם תמונה של ציוץ טוויטר שבו תמונה של מגל מבצק סוכר. חבר הפאנל אושיית הרשת יותם זמרי ברך את מגל ואמר לו: "מה אפשר לאחל למישהו שצייץ כבר הכל?"
 
כזכור, התוכנית עלתה לראשונה בשנת 2014 בערוץ 20 דאז, בהגשתו של אראל סג"ל, והשתתפו בה פאנליסטים כמו גלית דיסטל-אטבריאן ואיתמר בן גביר, שבהמשך הפכו לחברי כנסת. ביולי 2018 ירדה התוכנית מהאוויר, וחזה לשידור אחרי שנה, בהגשתו של ינון מגל. 
 
מי שעוד חגג אתמול יום הולדת הוא יו"ר מפלגת דגל התורה ח"כ משה גפני, מוותיקי חברי הכנסת במשכן. חברי כנסת מהקואליציה ומהאופוזיציה הגיעו לחגוג לו, ואחד מהם הוא לא אחר מאשר שר החוץ יאיר לפיד. מי שנעדר במכוון מהאירוע הוא יו"ר ש"ס אריה דרעי, שזעם ככל הנראה על השתתפותו של לפיד, ומשך את ישיבת הסיעה שלו עד לסיום יום ההולדת.
 
ח"כ יצחק פינדרוס אמר היום: "הביקורת על השתתפות לפיד ביום הולדת של גפני אינה במקומה. מי שמכיר את משכן הכנסת יודע שיש הבדל אם נותנים להם לגיטימציה או שהם באים אלינו לחגיגת יום הולדת ונותנים לך לגיטימציה"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה