תרבות ופנאי

משתתפי מחוברים נפגשים: למי הקדישה קרן פלס שיר?

ששת משתתפי מחוברים בהם: הקומיקאית אורנה בנאי, המדליסטי האולימפי אורי ששון , הזמרת קרן פלס נפגשו הבוקר באירוע היכרות לקראת השקת הסדרה העונה החדשה של "מחוברים" בעוד מספר חודשים
מערכת ice | 
משתתפי העונה העשירית של מחוברים (צילום רפי דלויה)
הבוקר (שני) נערך אירוע היכרות עם "המחוברים" של עונת העשור של סדרת הדוקו-ריאלטי של HOT. לאירוע  בתל אביב, הגיעו מנכ"לית הוט, טל גולדשטיין גרנות וששת המחוברים החדשים: קרן פלס, אורנה בנאי עם בת הזוג עדי, יעל שלביה, מיקי בוגנים, הדר מרקס ואורי ששון .
 
במהלך האירוע קרן פלס עלתה לשיר- תחילה עם השיר המלווה את העונה ״מישהו שמח בשבילי״ ולאחר מכן ,שרה את אחד הלהיטים המצליחים ביותר של ושיר הנושא של העונה הראשונה של הסדרה - ״מבול״ . לבסוף חמשת המחוברים החדשים הצטרפו אל הבמה ושרו יחד איתה. העונה החדשה ממשיכה להצטלם בימים אלו ותעלה בעוד מספר חודשים ב HOT.
הסדרה שחוזרת לעונת העשירית, מורכבת בכל עונה משישה משתתפים המתעדים ומצלמים את עצמם במשך קרוב לשנה, וחושפים באינטימיות קונפליקטים קרובים, במהלך חייהם. 
 
את הפרקים עורך עמי טיר, סמנכ"ל התוכן של "קודה תקשורת", ע"פ הפורמט שכתב רם לנדס, ונמכר להפקה ב-22 מדינות, בהן:  הולנד, פינלנד, אירלנד, הודו ודנמרק. כמו גם הפקה בארצות הברית על ידי "קודה תקשורת" עצמה עבור חברת האינטרנט AOL.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה