תרבות ופנאי

צביקה פיק דוחה פעם נוספת את הקאמבק, זו ההודעה

צביקה פיק היה אמור לחזור לשרוף את הבמות במועדוני זאפה וגריי, אך בפעם השנייה מודיע על הביטול, ימים ספורים לפני המופע הראשון
מערכת ice | 
צביקה פיק (צילום רפי דלויה)
הזמר הוותיק ואהוב צביקה פיק נאלץ פעם נוספת להודיע על ביטול מופעים שלו. היום (שלישי) מדווח באתר וואלה שהמאסטרו יבטל שלוש הופעות שהיו אמורות להתקיים במועדוני גריי בארץ, שהראשונה שבהן תוכננה ליום שישי הקרוב, ביהוד.
כזכור, רק לפני כחודש פיק ביטל את כל שבע הופעות הקאמבק שתכנן לחודשים יוני ויולי במועדוני זאפה ברחבי הארץ. לאחר ביטול ההופעות במועדוני זאפה, מסר פיק בתגובה כי "ביולי יתחילו ההופעות שלי", אך למרות זאת ההופעות לא חודשו גם הפעם.
 
האירוע המוחי שעבר לפני כארבע שנים גרם לו להיעדר ממושכות מהבמות. כעת, זמן משמעותי לאחר האירוע הרפואי שעבר והשתקם, היה אמור לצאת בסבב הופעות ראשון.
מקורב להפקה אמר לאתר וואלה בחודש שעבר, "מסתבר שצביקה פיק לא התכונן להופעה כמו שצריך, הוא לא עושה חזרות ולא מוכן להופעות. יש פער גדול בין ההרגשה של צביקה עם עצמו, שמאוד רוצה לחזור לעניינים, לבין ההכרה שלו עם הנכות שלו. לדעתי לא יהיו הופעות. הוא לא שר בצורה מיטבית. מתעייף מהר. ויש סימן שאלה אם יוכל לתקשר עם הקהל".
מועדון גריי אישר כי פיק ביטל את ההופעות וסרב לומר מה סיבת הביטול. לוואלה אמרו כי לא נקבעו מועדים חדשים במקום אלו שבוטלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה