תרבות ופנאי

וויל סמית' בצעד מפתיע: "מתנצל, מחכה לכריס רוק"

השחקן שסטר לקומיקאי בשידור חי הפתיע ארבעה חודשים אחרי התקרית: "ניסיתי לשחזר ולהבין את הניואנסים ואני יכול לומר לכם שאין שום חלק בי שחושב שזו הייתה הדרך הנכונה לפעול בה, שלחתי לו הודעה והוא אמר שידבר כשירגיש מוכן"
מערכת ice | 
וויל סמית וכריס רוק (צילום האוסקר)
ארבעה חודשים חלפו מאז הסטירה שהסעירה את הוליווד. וויל סמית' עלה לבמה אחרי בדיחה של הקומיקאי כריס רוק על חשבון אשתו והמחלה ממנה היא סובלת שגורמת להקרחה וחבט בו בעוצמה כל זאת בשידור חי מטקס האוסקר.
סמית' ישב אמש (שישי) לראשונה מול המצלמות והחליט להתנצל על מעשיו: "בחודשים האחרונים ניסיתי לשחזר ולהבין את הניואנסים ואני יכול לומר לכם שאין שום חלק בי שחושב שזו הייתה הדרך הנכונה לפעול בה".
 
עוד הסביר סמית': "פניתי לכריס וההודעה שקיבלתי בחזרה היא שהוא לא מוכן לדבר, כשיהיה מוכן לעשות את זה הוא יחזור אליי. אז אני אומר לך כריס, אני מתנצל. ההתנהגות שלי לא הייתה מקובלת ואני כאן כשתהיה מוכן לדבר".
כזכור, אחרי מקרה הסטירה בשידור חי, וויל סמית' בחר לקחת צעד אחורה והודיע על פרישה. וויל סמית' התפטר מהאקדמיה לאמנויות ומדעים לקולנוע, מספר ימים לאחר שהפר את חוקיה, והיכה את הקומיקאי כריס רוק בטקס האוסקר השנתי בלוס אנג'לס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה