תרבות ופנאי

ציון ברוך ורן דנקר בקרב גרסאות: מה קרה בלילה לפני הפסטיגל?

חברי פסטיגל 2005 היו צעירים ושיכורים לפני אחד המופעים שלהם, וכעת ציון ברוך ורן דנקר לא בטוחים מי גילח את השיער של מי
מערכת ice | 
ציון ברוך ורן דנקר (צילום יחצ נוח 12, יחצ סלקום)
בתוך ברנז'ת הסלב מוחזקים הרבה סודות שמורים, ומפעם לפעם כמה מהם יוצאים החוצה לפעמים שנים אחרי. במקרה הזה, אחרי 17 שנים.
מאחורי הקלעים של החזרות לפסטיגל הקרוב, חברי שלישיית מה קשור התראיינו לתוכנית 'ערב טוב עם גיא פינס', וחשפו מה קרה לילה לפני אחת ההופעות החשובות של פסטיגל 2005, "פסטיגל גיבורי העל". 
 
ציון ברוך סיפר כי הם השתכרו על הסט ויצאו למסיבה בתל אביב עם התלבושות של ההצגה. אחריו שלום חשף סיפור עוד יותר הזוי: משתתפי הפסטיגל חזרו ב-7 מהמסיבה לחזרות שהיו אמורות להתחיל ב-8 בבוקר, ו"מישהו" החליט לקחת מכונת תספורת ולספר כמה אנשים בצורה לא שגרתית.
אסי ישראלוף לא אמר במפורש, אבל רמז כי זה היה ציון ברוך, שלאחר מכן סיפר כיצד הוא גילח את הראש של רן דנקר, שהתעורר מופתע.
 מתוך האינסטגרם של 'ערב טוב עם גיא פינס'
בגיא פינס ראיינו גם את דנקר, שהביא גרסה הפוכה לסיפור. "שתינו קצת, ופשוט לקחתי את המכונה וחשבתי שיהיה מצחיק לעשות לציון ברוך תספורת. אבל אחרי שעשיתי קו אחד המכונה מתה. כנראה שהוא היה מספיק שיכור כדי לא לזכור את זה."
 
 
נזכיר כי פסטיגל 2022 מתקרב בצעדי ענק ואמנם יש עוד מספר חודשים עד חנוכה, אבל ההתרגשות החלה כאשר רשימת האמנים הסופית פורסמה ומי שייקחו חלק בין היתר יהיו אנה זק, אגם בוחבוט ושלישיית מה קשור.
בעלילה שיאנית הפסטיגלים אליאנה תדהר ממונית לבמאית המופע הענק, וזאת לאחר שהבמאי המיתולוגי חנוך רוזן קיבל הצעה לביים את טקס פתיחת האולימפיאדה. לצידה של תדהר נמצאת עוזרת הבמאי הוותיקה, בת אל בורנשטיין, ונבחרת הכוכבים שכוללת את עדן חסון, אנה זק, אגם בוחבוט, לינוי אשרם, עומר חזן, שחר סאול, אברהם ארנסון ועידן תלם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה