תרבות ופנאי

חברת פלוטון מקצצת כ-800 משרות ומעלה את מחירי האופניים

יצרנית ציוד הכושר, פלוטון אינטראקטיב, אמרה ביום שישי שהיא תצמצם תקנים ותעלה את המחירים של מוצרי ההליכון והאופניים היוקרתיים שלה, כשהחברה פועלת כדי לעצור את ההוצאות שלה ולשפר את ההכנסות

מערכת ice | 
אופניים חשמליים (צילום freepik)
מניות החברה זינקו ב-8.7% בסחר אחר הצהריים לאחר שהחברה אמרה בתזכיר כי היא תנתק כ-800 משרות ותצמצם את הנוכחות הקמעונאית שלה בצפון אמריקה.
תחת המנכ"ל בארי מקארתי, פלוטון יישמה שורה של צעדים לצמצום עלויות לאחר שהביקוש לציוד האימון שלה צנח כשאנשים חזרו להתאמן בחדרי כושר.
החברה שבסיסה בניו יורק הודיעה ביולי שהיא תפסיק את כל הייצור הפנימי של האופניים שלה, תעביר את הייצור לשותפים ותוריד כ-570 משרות.
 
"תפקיד ראשון הוא יצירת תזרים מזומנים חופשי על ידי התאמה נכונה של התחייבויות המלאי שלנו והמרת רבות מהעלויות הקבועות שלנו לעלויות משתנות", אמר מקארתי במזכר לעובדים ששותף עם רויטרס ביום שישי.
חדשות בלומברג דיווחו לראשונה על קיצוצים ושיפוץ.
בצעד האחרון שלה לצמצום הפסדים, פלוטון אמרה ביום שישי שהיא תעלה את המחירים של מכונות Bike+ ו-Tread שלה בחמישה שווקים.
 
פלוטון, שהורידה את המחירים של מוצריה מוקדם יותר השנה, אמרה שהיא תעלה כעת את Bike+ ב-500 דולר ל-2,495 דולר ואת ה-Tread שלה ב-800 עד 3,495 דולר בארצות הברית.
בקנדה, מחיר ה-Bike+ יעלה ב-800 דולר קנדי ​​(625.98 דולר) ל-3,295 דולר קנדי, בעוד שמחיר ה-Tread יעלה ב-1,100 דולר קנדי ​​ל-4,495 דולר קנדי, הוסיף פלוטון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה