תרבות ופנאי

אנג'לינה ג'ולי לא מוותרת לבראד פיט: המאבק המכוער נמשך

שנים אחרי שתבעה את האקס בראד פיט על התנהגותו האלימה בטיסה המשפחתית, אנג'לינה ג'ולי עדיין מחכה להרשעה של ה-FBI. מקורבים לפיט: היא נואשת למצוא משהו חדש
מערכת ice | 
בראד פיט דלונגי קפה (צילום יחצ)
המאבק המתמשך של הפאוור קאפל ההוליוודי רחוק מלהסתיים. על פי החשד, אנג'לינה ג'ולי הגישה באפריל תביעה בעילום שם כדי לברר מדוע ה-FBI לא הגיש כתב אישום פלילי נגד האקס בראד פיט בעקבות פרשת הטיסה המשפחתית ב-2016. על פי דו"ח ה-FBI, שפורסם ב-Page Six, התיק נדון בנובמבר 2017 וכבר אז הוחלט שלא להמשיך עם האישומים נגד פיט.  
 
בדו"ח הראשוני שמסרה ל-FBI, ג'ולי הצהירה שבעלה לשעבר כעס מהרגע שעלו על המטוס הפרטי מניס בצרפת לארה"ב עם ששת ילדיהם. ג'ולי דיווחה אז כי פיט שתה, גרר אותה לשירותים ושם תפס אותה בראשה, ניער אותה וגם טלטל אותה בכתפיה כשהם התווכחו על אחד מילדיהם.
לדבריה, פיט היכה את תקרת המטוס ארבע פעמים באגרופיו ואמר לכאורה לילדים המשותפים שג'ולי המשוגעת הורסת את המשפחה. על פי הדיווח, כשאחד מהילדים, ששמו נמחק מהדו"ח, ניסה להגן על אימו, פיט רץ לעברו. בתגובה ג'ולי עצרה אותו בגופו ולדבריה נפצעה בגבה ובמרפקה תוך כדי. בעקבות הטיסה הדרמתית, ג'ולי הגישה בקשה לגירושין שישה ימים אחר כך. כעת אנג'לינה ובראד עדיין נלחמים על המשמורת על ילדיהם הקטינים.
 
מקור המקורב לפיט התעקש כי "אנג'לינה והצוות שלה ניסו נואשות למצוא משהו. היה לה כל המידע לפני חמש שנים וחצי, ואין כאן שום דבר חדש". נציגי ג'ולי לא היו זמינים לתגובה, בעוד נציג של פיט סירב להגיב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה