תרבות ופנאי

כוכבת משחקי השף חושפת פרט אינטימי: "לא הפריע לגברים"

קמפיין חדש של אושיית הרשת ומתמודדת תוכנית הריאליטי, דניאל קיציס, מראה אותה לבושה בחזייה שיצרה שמיועדת לכל המידות 
מערכת ice | 
קיציס בחזייה שיצרה (צילום אינסטגרם)

דניאל קיציס, אושיית הרשת, השפית והיזמת שהתמודדה בעונה הרביעית של "משחקי השף" והתפרסמה בקורונה בזכות החלות שאפתה ומכרה בהצלחה רבה, תשיק פיילוט חדש לשיתוף פעולה עם חברת האופנה Sila שמייצרת ביגוד פונקציונלי מכותנה אורגנית ומגומי טבעי. במסגרת שיתוף הפעולה, יושקו בשלב הראשון חזיות ללא ברזלים במידות XS-XL, מידות שלא פשוט למצוא במותגים אחרים.
 


בראיון ל-YNET סיפרה קיציס, שנמצאת בחודש השישי להריונה, שהיה חשוב לה ליצור חזייה שתתאים גם לחזה גדול, ועכשיו כשהחזה שלה גדל בהריון היא מבינה שחזה גדול הוא עניין מאתגר לקונות החזיות. לטענתה, יש היצע גדול של חזיות אבל לא לכל המידות. קיציס אמרה בראיון: "רציתי שלארג' יהיה לארג' ולא מדיום כמו בזארה, כי זה מדכא ומבאס".

מה שהוביל לשיתוף הפעולה הוא שאלה שהעלו העוקבות של קיציס באינסטגרם בנוגע לחזיות שהיא לובשת. כדי לענות על צרכים של נשים מכל המידות, היא יצרה עם סילה גוזיה ללא ברזלים לילדות גדולות שמחירה יהיה 250 שקל. 
 


בתמונות של הקמפיין נראית קיציס ההריונית כשהיא לובשת את החזיות המדוברות בדירתה התל אביבית שבה היא גרה עם בן זוגה העיתונאי גון בן ארי. קיציס סיפרה שחשוב לה להיות כנה עם העוקבות שלה באינסטגרם (40,000 במספר) ולכן היא שלמה עם הצילומים. כחלק מהרצון להיות אותנטית, קיציס התפרסמה בעבר בזכות בחירתה להשאיר את שיער בית השחי כמו שהוא ולא להיכנע למוסכמות. לדבריה: "להצטלם בהריון עם חזייה ושיער בבית השחי משדר משהו אמיתי, ולגברים מעולם לא היה אכפת מזה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה