תרבות ופנאי

טהוניה נגד החרדים? "האמונה שלי יותר חזקה מאנשים שלומדים תורה"

טהוניה רובל חולקת מה סטטוס הזוגיות שלה בריאיון חדש וחושפני, ובעיקר כיצד התחזקה ולמה היא מאמינה שהיא אדם דתי ומאמין יותר מאשר אנשים שלומדים תורה, גם מבלי לשמור שבת ומבלי להתלבש צנוע
מערכת ice | 
טהוניה רובל (צילום אינסטגרם/ טהוניה רובל)
בראיון חדש לפנאי פלוס זוכת העונה החמישית של 'האח הגדול' טהוניה רובל מדברת סוף סוף על הזוגיות החדשה, על העבר עם הגרוש האלים ועל ההתקרבות שלה לדת. בשנים האחרונות טהוניה העידה על כך שהתקרבה לדת, אך בהתאם לתמונות שעשתה לכבוד הריאיון, ניכר שההתקרבות לדת ממש לא שוות ערך ללבוש צנוע והתחסדות.
על כך היא אומרת: "אני יכולה להגיד לך שהאמונה שלי בהשם... יותר חזקה מהרבה אנשים שיושבים ולומדים תורה". על כך היא מוסיפה שהיא אוהבת את השם ועושה את מיטבה להיות אדם טוב וכי זה לא בהכרח קשור לשמירת שבת, לבוש צנוע או כל אלמנט אחר.
 
יתרה מכך, טהוניה שעברה בשנים האחרונות מהמורות רבות - החל מנישואים מהירים ולידה בקרבה לכך, שהובילו לגירושים מכוערים ופומביים - מספרת על כך שהיא התבגרה והשכילה תודות לבתה הצעירה טליה שמלמדת אותה איפוק ומציגה קרבה רבה באופי לאמה. 
יחד עם זאת, ספציפית על גרושה, אותו האשימה באלימות ובכך שלא שילם לה מזונות, היא לא מוכנה לדבר ומציינת כי הם לא נמצאים בשום קשר, בעיקר לאחר שכבר לא הורשה לראות יותר את בתם המשותפת. למרות התקופה הקשה שטהוניה חוותה בחיי הזוגיות, כיום היא מרגישה אחרת לגמרי ומאושרת בזוגיות החדשה עם אדם שכל אשר ידוע לנו עליו זה כי שמו הוא שלומי.
לבסוף, טהוניה הסבירה שהיום היא הגרסה הכי טובה של עצמה ואף דואגת להזכיר לעצמה שהיא "פצצה" ושהיא אוהבת את מה שהיא רואה במראה. בסוף הריאיון הוסיפה כי למרות שעדיין קיימת גזענות במדינה היא מרגישה כי אנו לומדים אט-אט לקבל את האחר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה