תרבות ופנאי

אלה לי ובן הזוג עושים זאת לראשונה: זו ההפתעה שנחשפה

הקליפ לשירה החדשה יצולם בארץ והוא עתיד לראות אור ולצאת כבר בחודש הבא. על השיר "רציתי שתעוף אליי" היא עבדה יחד עם גיא ויהל. מי שיככב בקליפ הוא בן זוגה הנוכחי פיליפ שאולוב לצד זוגתו הזמרת
מערכת ice |  2
אלה לי להב (צילום אינסטגרם/ אלה לי להב)
אחרי הפרסום ב'מאקו', כי הצילומים לקליפ החדש של אלה לי בוטלו ממש ברגע האחרון. הכוכבת אמורה הייתה להמריא לרומניה ברומניה כדי לצלם קליפ לשיר החדש שלה, "רציתי שתעוף אליי", אך הצבא בינתיים מנע זאת, נראה שבכל זאת תהיה בו הפתעה.
גורמים המעורים בפרטים חשפו כי אילוצי לו"ז של אלה לי הקשורים לצה"ל משאירים אותה בישראל. במקום רומניה, הקליפ מצולם בארץ והוא עתיד לראות אור ולצאת כבר בחודש הבא. על השיר "רציתי שתעוף אליי" היא עבדה יחד עם גיא ויהל. מי שיככב בקליפ הוא בן זוגה הנוכחי פיליפ שאולוב.
 
אין ספק שבשנה האחרונה הזמרת חוותה תקופה סוערת שכללה שמועות על בגידה בבת הזוג עם סטטיק, שמירה על שתיקה מצדה, גם מוזיקלית, בכי בשידור חי כנשאלה על המקרה ועוד לא מעט פרשות הקשורות באקסית מיה ג'ריס. יחד עם זאת היא טענה שיצאה לדרך חדשה עם היכרותו של שאולוב.
שירה האחרון, "מסיבת פיג'מות", שיצא לפני כחצי שנה הצליח אחרי שקודם לכן שיחררה את "ורוד מבריק" עם אביב גפן. יש לציין כי במהלך 2022 אלה לי נפרדה מצוות הרקדניות שלה. לעד שמואלי, אחד המפיקים המוערכים בתעשייה וחבר ההרכב של עידן רייכל, גויס כדי להפיק עבורה שירים.
בינתיים במקביל, כנראה ללא משה איבגי, החלו הליהוקים לעונה החדשה של ״זגורי״ שתעלה ב-"HOT3״ ובין הדמויות החדשות שיצטרפו לעונה בהם גם את דמותה מרסל, בחורה כריזמטית, סוחפת, יפה, חדה וחכמה שתהיה בת הזוג של אביאל אותו מגלם עוז זהבי. הזמרת הצעירה עשויה להצטרף לקאסט עמוס הכוכבים של מאור זגורי בסדרה שלו ב-HOT, כאשר היא עברה אודישן לתפקיד בעונה החדשה של  הסדרה, כאשר לא נמסר לאיזו דמות היא אמורה להכנס.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ד"ש מסטטיק השובב (ל"ת)
    אלמוני 02/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 1.
    מתי היא פותחת אונלי פאנס
    שובניסט 02/2023/20
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בחיאת היא לא מוכרת כלום, ההורים שלה מוכרים אותה כז נה
    סגור