תרבות ופנאי

טיילור סוויפט תחת אזהרה חמורה: "פעם רמאי תמיד רמאי"

אחרי שנתנה פומביות לזוגיות החדשה והמפתיעה והצליחה להטריף את הפוטבול האמריקאי, טיילור סוויפט מקבלת אזהרה מהאקסית של בן הזוג
שירה יום טוב | 
טיילור סוויפט (צילום shutterstock)
חברתו לשעבר של טראוויס קלסי שולחת לטיילור סוויפט אזהרה חמורה ברקע הקשר הזוגי הראשוני שנרקם בין השניים. מאיה בנברי טענה ש"הגבר שהכירה אותו כשהם יצאו" הוא אדם לא נאמן.
"טיילור נראית בחורה כל כך כיפית עם רוח טובה, אז אני מאחל לה בהצלחה, אבל לא אהיה בחורה של בנות אם לא אייעץ לה להיות חכמה!" בנברי, 31, אמרה ל-DailyMail.com ביום שלישי - "אני בטוח שעד עכשיו היא שלטה ביכולת לראות מי באמת שם בשבילה - ומי רק משתמש בה".
בנברי שיצאה עם שחקן קנזס סיטי צ'יפס במשך כמה חודשים ב-2016 לאחר שזכה ב-E! תוכנית היכרויות ריאליטי, "Catching Kelce" - מקווה שסוויפט "תצא המורה מהמצב הזה ולא התלמיד".
"רק הזמן יגיד", היא המשיכה, "אבל כמו שאומרים תמיד: פעם רמאי, תמיד רמאי". למרות שבנברי לא פירטה את טענותיה במהלך הראיון, נראה היה שהיא האשימה את קלסי, 33, בכך שהוא בוגד בה עם חברתו הבאה, קיילה ניקול.
"כשאת והאקס שלך נפרדתם לפני חמישה חודשים, אבל אתה מגלה באמצעות מדיה חברתית שהוא כביכול היה במערכת יחסים אחרת במשך 6..." היא כתבה בציוץ שנמחק מאז.
אלוף הסופרבול פעמיים המשיך לצאת עם ניקול, בת 31, לסירוגין מ-2017 עד 2022. למרות שמעולם לא התייחס בפומבי להאשמות של בנברי, הוא הכחיש שהוא לא נאמן לשדרת הספורט לאחר פרידה קצרה ב-2020.
"אלה חדשות מזויפות... שקר... ולא למה קיילה ואני נפרדנו... קח את כל השנאה שלך למקום אחר בבקשה," הוא התעקש אז. בינתיים, מקורב אומר ל"פייג' סיקס" באופן בלעדי שקלסה ובנברי "אפילו לא היו ביחד מספיק זמן כדי שהוא יבגוד בה".
"הם יצאו פחות משלושה חודשים, והם היו מחויבים חוזית לא להודיע ​​על הפרידה שלהם", מסביר המקור, ואמר שבנברי היה "רק הזוכה בתוכנית".
"אז כשהיא אומרת, 'פעם בוגד, תמיד רמאי', היא אפילו לא יודעת על מה היא מדברת. זה סוג של 15 דקות של תהילה עבורה". עוד העיד בפייג' סיקס המקורב כי,ה"קלסי יה במערכות יחסים ציבוריות אחרות לאחר מכן, שבהן אף אחד אחר לא אמר שהוא בגד".
דיווחים על כך שקלסי וסוויפט בתחילתו של קשר זוגי החלו לצוץ בתחילת החודש לאחר שהוא ניסה - ולא הצליח - לתת לה את מספר הטלפון שלו באמצעות צמיד ידידות בתחנת קנזס סיטי של "טור העידנים" שלה ביולי.
נראה שהזוג אישר את הקשר שלהם בסוף השבוע לאחר שזוכת הגראמי נראתה משתתפת במשחק הפוטבול שלו לצד אמו של קלסי ומשתתפת יחד איתו באפטר פארטי של הקבוצה שרשמה ניצחון מוחץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה