דיגיטל וטק

דלויט בדו"ח מעניין: ההתפתחויות המעניינות שעלולות להתרחש ב-2024

פירמת הייעוץ הבינלאומית "דלויט" פרסמה השבוע את דו"ח מגמות הספורט ל-2024. על פי הנתונים, שנת 2024 תחשב לשנת התפתחויות בתחום אימוץ הטכנולוגיות על ידי ענף הספורט
מערכת ice | 
פירמת הייעוץ דלויט (צילום shutterstock, freepik)
פירמת הייעוץ הבינלאומית, "דלויט", פרסמה השבוע את דו"ח מגמות הספורט ל-2024. מדובר בסקירה שנתית שמבוצעת על ידי מומחי הספורט של הפירמה מכל העולם שעובדים עם ארגוני הספורט המובילים, ביניהם אורן רוזמן, שותף ומוביל תחום המדיה, התקשורת והספורט ב- Deloitte ישראל.
על פי ממצאי הדו"ח, חברת "דלויט" צופה ששנת 2024 תהיה שנת התפתחויות משמעותיות בזירה באימוץ טכנולוגיות שונות על ידי גורמים בענף הספורט, כמו גם המשך התפתחות מודלים מסחריים ועסקיים חדשים שיתרמו להמשך הצמיחה הכלכלית. לצד הממצאים הללו, עלו תובנות רבות מצד עורכי הדו"ח.
על פי הנתונים, ההתפתחות של מודלים עסקיים חדשים יקדמו הזדמנויות חדשות בענף. בעקבות כך, מומחי דלויט משערים כי יתקיים המשך הצמיחה בהכנסות מסורתיות כמו כרטיסים למשחקים, מרצ'נדייז וחסויות, ומשימוש מוגבר בדאטה.
תובנה נוספת שהציגו מומחי חברת "דלויט", עסקה בהשקעה המסיבית של מועדונים ב- FAN DATA. בסיס האוהדים של כל מועדון ספורט הוא הנכס המרכזי שלו ומידע מגוון ומהימן על אותם אוהדים הוא נכס משמעותי עבורם. כיום, ארגוני ספורט רבים לא מכירים מספיק טוב את האוהדים שלהם. 'דלויט' צופה כי בשנה הקרובה מועדונים ישקיעו משאבים רבים בכלים טכנולוגיים שיאפשרו להם לקבל תמונה אחודה, רחבה ובזמן אמת של בסיס האוהדים שלהם.
אורן רוזמן, שותף ומוביל תחום התקשורת המדיה והספורט ב-Deloitte ישראל, הגיב לממצאים אלו ואמר: "ענף הספורט ממשיך לצמוח בהיבט הכלכלי וארגונים מובילים מאמצים בהדרגה יותר ויותר כלים מתקדמים מהעולם העסקי המסורתי כאשר AI, דאטה, כלים מתקדמים לניהול לקוחות והשקעה בתוכן יהיו במוקד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה