דיגיטל וטק
ביטוח לאומי בבשורה אדירה: זה השירות החדש למיליוני ישראלים
בטלגרם של הביטוח הלאומי נכתב: "הביטוח הלאומי יצר צ'אט בוט עם דמות ייעודית שנקראת בילי. בילי נבנתה בהתבסס על שאלות שהופנו אל הביטוח הלאומי בכלל ערוצי השירות, והיא יכולה לתת מענים מיידים על הזכויות המגיעות לכם"
אחרי שהביטוח הלאומי, הקים כבר בתחילת הלחימה אתר ייעודי ובו מידע על כל הזכויות הקיימות לציבור לפי קהלי יעד, מענקים, מחשבוני זכויות, מידעים בנושאים שונים כגון: קבלת קהל בסניפים, הטבות בארגונים נוספים, ביטוח לאנשים שנפגעו בעת התנדבות, מאגר שאלות תשובות וכיוב' ופירסם את הצ'אט בוט עם דמות ייעודית וממותגת שנקראת 'בילי' (ראשי תיבות של הביטוח הלאומי) והיא זו שתוביל את כלל הצ'אט בוטים שיועלו בהמשך לכל הקצבאות הניתנות מטעם הארגון, היום [חמישי] מגישה בשורה חדשה.
בטלגרם של הביטוח הלאומי נכתב: "זוכרים את בילי? הבוטית שלנו שזמינה לכם 24/7 ויודעת לתת את התשובה הכי מקצועית? אז לאלו שלא זוכרים, תקציר קטן: הביטוח הלאומי יצר צ'אט בוט עם דמות ייעודית שנקראת בילי. בילי נבנתה בהתבסס על שאלות שהופנו אל הביטוח הלאומי בכלל ערוצי השירות, והיא יכולה לתת מענים מיידים על הזכויות המגיעות לכם".
עוד הוסבר: "בילי תענה לכם 24/7 על כל השאלות הדחופות שלכם בנושאי אימהות, אבטלה, הבטחת הכנסה וכל מה שקשור במלחמת חרבות ברזל תוכלו לבחור שאלה מרשימת השאלות הנפוצות שהיא נשאלת. ואפילו לשאול שאלה פתוחה והיא תענה לכם את התשובה".
בביטוח הלאומי מודעים למורכבות, לשינויי החקיקה התכופים ולצורך בהנגשת המידע - ובשבועות האחרונים בנוסף לאתר הייעודי ולמערכי ההסברה שקודמו, התווסף רובד נוסף והוא צ'אט בוט ייעודי למלחמה ובו כלל הזכויות לכלל הקהלים (פצועים, משפחות שכולות, משפחות חטופים, מפונים, מעסיקים, מתנדבים, משרתי מילואים, נפגעי מסיבות נובה ופסיידק ועוד)
עוד ב-
מיכאלה כהן, דוברת הביטוח הלאומי: "כשהרשתות ועולם הדיגיטל הולך ומתפתח מיום ליום, מערכי הסברה מצומצמים אינם מספיקים ויש צורך תמידי להתאים את עצמנו לציבור ולהנגיש לו את הזכויות המגיעות לו בכל פלטפורמה אפשרית. הביטוח הלאומי ידוע כגוף שיודע לתת שירות פרונטלי בסניפים, בקהילה ובמוקדים טלפונים אך במקביל, בשנים האחרונות, השירות שלנו הופך להיות גם דיגיטלי ונגיש בין אם בצ'אט אנושי, פניות מקוונות, רשתות חברתיות ועכשיו גם צ'אט בוט מבוסס דאטה שיכול לתת מענים מידיים על הזכויות המגיעות לציבור".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.ביטוח לאמוי יפה מאודמרי 02/2024/16הגב לתגובה זו1 0אבל הבוט לא יודע לענות על כל שאלה חבל לעיתים אנשים שפונים ורוצים מענה אנושי ולא את ביליסגור
-
1.הגשתי תביעת נפגעי איבה 3 חודשים לא חזרו אלי!מטומטמים! 02/2024/16הגב לתגובה זו2 0שיתחילו לעבוד במקום לקשקשסגור
-
אצלינו הכל הוך לאט (ל"ת)מרי 02/2024/16הגב לתגובה זו2 0סגור



