דיגיטל וטק

גוגל קלאוד מכריזה: אלו העדכונים החדשים שמחכים למשתמשים

גוגל קלאוד מכריזה על עדכוני ה- Gemini חדשים. במסגרת העדכונים, ציינה הענקית כי פותחו מסלולים חדשים למנויים עסקיים. אפרנה פפו, סגנית נשיא  Google Workspace סיפרה על היתרונות: "גישה ללקוחות למודלי ה-AI המתקדמים ביותר של Google"
מערכת ice | 
Google cloud (צילום Magma Images)
Google Cloud מכריזה היום (רביעי) על עדכוני Gemini חדשים. במסגרת העדכונים, ציינה הנהלת גוגל קלאוד כי פותחו מסלולים חדשים למנויים עסקיים. מדובר במסלולים חדשים לצוותים מכל הגדלים ובמיוחד לעסקים קטנים ובינוניים. מסלול אחר הנקרא "Gemini Enterprise", מיועד לארגונים גדולים. 
מלבד זאת, למנויים העסקיים של חבילת התוכנות והכלים של גוגל הנקראת ""Workspace, מחכים לא מעט פיצ'רים חדשים. המשתמשים יוכלו ליהנות מהתכתבות בממשק נפרד וחדש. 
אפרנה פפו, סגנית נשיא  של חברת Google Workspace, ציינה כי ב-8 בפברואר הושק השלב הבא בעידן ה- Gemini של Google. לצד זאת הוסיפה פפו כי העדכונים החדשים כוללים יתרונות רבים: "גישה ללקוחות למודלי ה-AI המתקדמים ביותר של Google". 
בנוסף לכך, ציינה סגנית נשיא Google Workspace" :Gemini ישולב באפליקציות Workspace שמיליוני לקוחות משתמשים בהן מדי יום. השילוב יכלול גם ממשק נפרד וחדש, שיאפשר למשתמשים לשוחח בצ'אט עם Gemini ומאובטח על ידי אמצעי הגנת נתונים מקצועיים. העולם החדש הזה נפתח היום". 
בהמשך לדבריה, ציינה פפו כי העדכונים מכילים גם יתרון של אבטחת מידע: "הוספנו אמצעי אבטחת מידע מקצועניים ושיפוי לבעלי זכויות יוצרים. הצ'אט מבוסס על Gemini 1.0 Ultra, המודל הרחב והמתקדם ביותר שזמין עכשיו, ובזכותו אנו מסוגלים לספק תשובות שימושיות ומבוססות כדי לעזור לאנשים לבצע את העבודה שלהם". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה