דיגיטל וטק

צילום ו-AI: סדרת הדגל של שיאומי הושקה בברצלונה

החברה הסינית הציגה את סדרת 14 של הסמארטפונים החזקים והמאובזרים ביותר שלה, שמצוידים בין השאר במצלמה מקצועית עם תכונות מרשימות ביותר, במסך AMOLED משוכלל ובפיצ'רים של בינה מלאכותית. בנוסף, שיאומי הציגה גם טאבלט, שעון וצמיד חדשים
רועי בהריר-פרל | 
הכניסה למטה שיאומי (צילום shutterstock)
שיאומי השיקה את סדרת 14 של דגמי הדגל שלה, המאופיינת בצילום וב-AI. הסדרה כוללת דגמים חדשים שחל סמארטפונים ושל מכשירים אחרים המיועדים לשוק הבינלאומי. 
במוקד ההשקה של החברה הסינית שנערכה בכנס המובייל העולמי בברצלונה, נחשפו מכשירי שיאומי 14 ושיאומי 14 אולטרה, בהם הושם דגש על הרחבת שיתוף הפעולה עם יצרנית המצלמות הגרמנית Leica. 
 
על פי שיאומי, מכשיר ה-14 אולטרה כולל מצלמה מקצועית בעלת ארבע עדשות, המבוססת על סנסור LYT 900 בגודל אינצ', שפותח על ידי חברת סוני. מסך ה-6.7 אינצ' של הסמארטפון החדש מבוסס על טכנולוגיית AMOLED - גרסה משופרת של ה-O-LED בכל הנוגע ליחס שבין איכות התמונה לצריכת הסוללה - ברזולוציה של 3,200 על 1,400, בקצב ריענון של 120Hz ובבהירות מירבית של 3,000 ניטס. 
הגרסה ה"רגילה" של שיאומי 14 כוללת מצלמה בת שלוש עדשות בלבד - וכאן בעצם נמצא הפער הטכנולוגי העיקרי בין המכשירים - אבל שניהם מונעים בידי מעבד מהדור השלישי של סנאפדרגון 8. 
בסדרת ה-14 הוטמעו באפליקציות שונות גם מודלים ג'נרטיביים של AI, ביניהם אחד שמספק תיאור ממצה של תוכן דברים שנאמרו במהלך שיחת ועידה, ואחד שמאפשר זיהוי של תמונות בספרייה באמצעות תיאור טקסטואלי של מה שצולם בהן. 
בנוסף, שיאומי הציגה את הטאבלט החדש שלה - פד 6S פרו 12.4, כמו גם את שעון שיאומי S3 ואת צמיד שיאומי 8 פרו. 
שיאומי ממשיכה להתחרות בשוק קשוח מאוד שאותו מובילות ענקיות הטכנולוגיה אפל וסמסונג. אשתקד הגיעה אפל, לראשונה אי פעם, למקום הראשון בכמות משלוחי הסמארטפונים, לאחר שעקפה את המובילה הנצחית, סמסונג, עם 292.2 מיליון מכירות של אייפונים ב-2023, לעומת 225.5 מיליון מכירות של מכשירי גלקסי. שיאומי נמצאת במקום השלישי, עם 146.1 מיליון מכירות של סמארטפונים. כך, על פי סקר של קאנאליס. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה