דיגיטל וטק

גוגל משיקה: הפיצ'ר החדש שיעזור לכם לחסוך בסוללה של הפלאפון

גוגל, משיקה ללקוחותיה ברחבי העולם פיצ'ר חדש ושימושי שיציע למשתמשי Google Maps, לדלג על הכניסה למצב הניווט הסטנדרטי ולראות את הנחיות הנסיעה כבר בשלב החיפוש, אך יותר חשוב מזה הוא יאפשר לכם לחסוך בזמן סוללה. כל הפרטים
עידו מור |  1
גוגל מפות (צילום Unsplash)
מבין כל האפליקציות של גוגל, נראה כי אפליקציית המפות שלה זוכה לביקורת שלילית ואף ניכר ש- WAZE עוקפת אותה בסיבוב. כעת, גוגל משיקה ללקוחותיה ברחבי העולם פיצ'ר חדש ושימושי שעד כה היה זמין רק בשטחי ארה"ב.
Glanceable Directions או "הנחיות זריזות", הוכרז כבר לפני יותר משנה ולמעשה הוא מציע למשתמשים לדלג על הכניסה למצב הניווט הסטנדרטי של Google Maps ומאפשר לראות את הנחיות הנסיעה (בצורה מינימלית) כבר בשלב החיפוש, טרם הלחיצה על כפתור היציאה לדרך.
למעשה, הפיצ'ר החדש ישן, מאפשר למשתמשי האפליקציה לראות את הנחיות הנסיעה על גבי המפה, שכיום רק מראה לכם את מסלולי הנסיעה האפשריים מהנקודה שבה אתם נמצאים ועד היעד.
היתרון המשמעותי ביותר לפיצ'ר החדש הוא האפשרות להפעיל אותו גם עם מסך כבוי נוסף לפיצ'ר הזה הוא שתוכלו להפעיל אותו עם מסך כבוי כשהוא יציג לכם הנחיות על גבי מסך הנעילה מה שיאפשר לנווט עם מסך כבוי ולחסוך בסוללה.
אז איך מפעילים את הפיצ'ר החדש?
כל מה שתצטרכו לעשות הוא ללכת להגדרות באפליקציה, ואז ל"הגדרות ניווט" (Navigation Settings) כאשר מתחת לאזור תצוגת המפה אמור להופיע אזור Glanceable directions while navigating. במידה והוא ישנו תוכל ללחוץ על כפתור ההפעלה ומכאן והלאה הפיצ'ר יופעל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ואם זה פרטנר לא עובד? (ל"ת)
    רוני 03/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור