דיגיטל וטק

מארק צוקרברג חוגג: ת'רדס הגיעה ל-150 מיליון משתמשים

ת'רדס, של מטא, הושקה לראשונה במטרה להיות התשובה של מטא ל-X (טוויטר לשעבר) של אילון מאסק ובהתחלה זה באמת עבד לה, אבל אז המשתמשים נטשו אותה. כעת, עם נתון של 150 מיליון משתמשים פעילים נראה שמטא עשתה את שיעורי הבית שלה
עידו מור | 
הרשת החברתית Threads (צילום shutterstock)
הרשת החברתית, ת'רדס של מטא, הוקמה בחודש יולי בשנה שעברה ומאז ידעה עליות מורדות. ת'רדס, מבוססת בעיקר על פרסום ציוצים והיא למעשה באה להוות התשובה של מטא ל-X (טוויטר לשעבר) של אילון מאסק, כמו כן, למי ששכח על מנת לפתוח חשבון בת'רדס, צריך שיהיה לכם קודם כל חשבון באינסטגרם. 
תחילה ת'רדס משכה אליה את ההמונים כשבתוך שבוע היא הגיעה ל-100 מיליון משתמשים, אך זה לא נמשך זמן רב. בשל העובדה שהיא לא הביאה שום בשורה, המשתמשים החלו לאט לאט לנטוש אותה, אבל מטא הייתה ערה למצב ונקטה בצעדים בהתאם.
 
כעת, בסמוך לפרסום הדוחות הכספיים של מטא לרבעון הראשון של השנה, היא גם חושפת שת'רדס הגיעה ל-150 מיליון משתמשים פעילים. המספר מהווה עלייה של 20 מיליון משתמשים מהנתון האחרון שדווח בחודש פברואר.
ת'רדס מנסה גם לבדל עצמה מהיריבה של X, כשנכון לעכשיו בשונה ממנה, היא לא נעזרת בפרסומות ותוכן ממון כמקור הכנסה. יתרה מזו, דיווחים מהשבוע האחרון מעידים שהיציבות של ת'רדס בארה"ב מתבטאת בכך שנכון לעכשיו, יש לה יותר משתמשים פעילים במדינה מאשר ל-X של אילון מאסק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה