דיגיטל וטק

בנק מזרחי טפחות בבשורה משמחת: זה השירות החדש שהושק

בנק מזרחי טפחות  יוצא במיזם חדש ומשיק את "כתום.שווים" – מתחם דיגיטלי המקדם רכישה ממגוון עמותות ועסקים חברתיים
מערכת ice | 
בנק מזרחי טפחות (צילום shutterstock, freepik)
בהמשך למסורת התמיכה ארוכת השנים בעמותות ועסקים חברתיים, בנק מזרחי-טפחות משיק מיזם חברתי חדש "כתום.שווים" – מתחם דיגיטלי שמביא לידי ביטוי את שיתוף הפעולה של הבנק עם עמותות ועסקים חברתיים, במסגרתו יוצעו למכירה מגוון מוצרים ומתנות של גופים חברתיים המעסיקים אנשים עם מוגבלויות או אוכלוסיות מוחלשות.
במתחם זה, שהוקם באתר "הכרטיס"- כרטיס האשראי של בנק מזרחי טפחות, יוכלו חברי מועדון הכרטיס לרכוש מתנות ומוצרים שונים, כאשר הבנק יעניק להם שובר מתנה על סך  50 ש"ח ובכך יעודד את לקוחותיו לבצע רכישה.

כזכור, בשנת 2020 יזם הבנק את "יריד האור" - יריד חברתי שמטרתו לסייע ולתמוך בעסקים חברתיים, להגדיל את מכירותיהם ולהגביר את המודעות לעשייתם החברתית. כמו כן, עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל,  השיק מזרחי טפחות  באתר הבנק  את מתחם העסקים כתום.ישראל, על מנת לסייע לבעלי עסקים מהצפון והדרום ואת המתחמים כתום.מילואים, המסייע לעסקים בבעלות חיילי מילואים וכתום.ישראלית – מתחם עסקים בהובלה נשית. בנוסף, במהלך כל השנה ולאורך השנים, מעודד הבנק את עובדיו לרכוש מתנות חג מעמותות ועסקים חברתיים.
באמצעות "כתום.שווים" ממשיך הבנק במחויבותו לחזק את הקהילה ולקדם עסקים ויוזמות הפועלות לקידום מטרות חברתיות חשובות. בין העסקים החברתיים והעמותות שלוקחים חלק בכתום.שווים ניתן למצוא את: אדווה, אלין, אלמז, בית מרים, גוונים של מתוק, החיות של דודו, יקב טוליפ, אנד ג'וי, אנוש, make a wish, צומי , שקל, סיכוי במתנה, קפה טוב, נערי האור.
לדברי מיטל הרוש סמנכ״לית ומנהלת חטיבת הון אנושי ומשאבים בבנק מזרחי-טפחות:" אנו רואים חשיבות עליונה בתמיכה בקהילה ובמיזמים חברתיים. 'כתום.שווים' הוא צעד נוסף במחויבות שלנו לסייע לעסקים וגופים שמטרתם לקדם תעסוקה ופעילות למען אוכלוסיות מוחלשות. אנו מזמינים את לקוחות הבנק, מחזיקי הכרטיס, לרכוש מהעמותות והעסקים החברתיים המשתתפים במיזם כחלק מהתרומה לחברה ולקהילה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה