קריירה ולימודים

בנק מזרחי טפחות במהלך מרגש: זה מה שיקרה בסניפים

לרגל יום הזיכרון לשואה ולגבורה, בנק מזרחי טפחות יקיים סדרת מפגשים בסניפי הבנק בהם יסופרו סיפורי שואה וגבורה מפי בני משפחתם של שורדי שואה- "למען נזכור ולא נשכח את מה שאירע". במפגשים הפתוחים לקהל הרחב, תשתתף גם הסופרת זהבה קור שתספר את סיפור הגבורה של אביה, דוגו
מערכת ice |  2
בנק מזרחי (צילום Magma Images)
לרגל יום הזיכרון לשואה ולגבורה, בנק מזרחי-טפחות יקיים סדרת מפגשים בשם "זוכרים יחד" במטרה להנציח את הגיבורים ולשמר את הסיפורים והזיכרונות. במפגשים אלו, ישתפו עובדי ועובדות הבנק את הנוכחים, בסיפורי שואה וגבורה של בני משפחתם ששרדו את השואה.
בנוסף, זהבה קור, סופרת ומדריכה בבית העדות, תשתתף גם היא במפגשי "זוכרים יחד" ותספר את סיפור הגבורה ההיסטורי של אביה דוגו(דוד לייטנר ז"ל) ששרד את צעדת המוות שהתקיימה ב-18.1.1945, והחליט עם עלייתו לארץ, כי בכל שנה בתאריך ה- 18 בינואר הוא יאכל את ה"בילקעלך" הישראלי -הפלאפל כאות וכסמל לניצחונו האישי על הנאצים.
 
יוזמה אישית שלו שהפכה עם הימים למבצע חובק עולם תחת השם 'מבצע דוגו'. זהו סיפור על ילדות בצל המלחמה, תקווה ואופטימיות. מפגשי "זוכרים יחד" יתקיימו במהלך חודש מאי במספר סניפי הבנק ברחבי הארץ. המפגשים פתוחים לקהל הרחב, ללא תשלום וכרוכים בהרשמה מראש באתר הבנק.
"זוכרים יחד" הוא חלק מפרויקט "נפגשים" של בנק מזרחי-טפחות - מיזם חברתי שמטרתו להעניק ערך מוסף לקהילה וליצור קשר וקירבה בין סניפי הבנק לסביבה המקומית. במסגרת הפרויקט מתקיימות לאורך השנה פעילויות והרצאות מגוונות בסניפים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מניסיון אישי - בנק שפוגע בלקחותיו.
    בנימין טור _ רחובות 05/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מצטינים בלעשות רוח. ידפקו את הלקוח איפה שידם משגת.
    סגור
  • היום אפשר לעבור בנק בלחיצת כפתור, לא טוב עוזבים!! (ל"ת)
    אבי 05/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור