דיגיטל וטק

התוכנית של אפל לשנה הבאה: אייפון חדש במחיר נגיש

ענקית הטכנולוגיה מתכננת להשיק בשנה הבאה את הדור הבא של האייפון SE - עם שדרוגים עיצוביים וטכנולוגיים ובמחיר נמוך ונגיש יחסית

רפאל בן זקרי |  3
אייפון (צילום pexels)
לאחר הדיווח על התכנון של אפל להשיק מכשיר אייפון דק, מתקדם ויקר יותר בשנה הבאה, מגיע תורו של הדור הרביעי של דגם ה-SE של החברה להגיע לכותרות. דיווח חדש חושף כי אפל מתכננת להשיק מכשיר אייפון זול, בעיצוב דומה לאייפון 14, שישמש כדור הרביעי של האייפון SE.
הדיווח, שמגיע מ-The Information ומ-Revegnus, מצביע על התכנון להשיק את ה-iPhone SE הבא באביב 2025. בדגם זה, כפתור הבית וחיישן טביעת האצבע יוחלפו בזיהוי פנים ומגרעת במסך, מה שמביא את המכשיר להתאמה לעיצוב המודרני של שאר דגמי האייפון. המסך יעבור שדרוג משמעותי ממסך LCD למסך OLED, ויגדל מ-4.7 אינץ' ל-6.1 אינץ', מה שיאפשר חווית צפייה משופרת ואיכותית יותר.
בנוסף, המכשיר יגיע עם חיבור USB-C במקום שקע הלייטנינג המוכר, מהלך שמתיישר עם המגמות העולמיות ותקני האיחוד האירופי החדשים. מחיר ההשקה של המכשיר צפוי להתחיל ב-429 דולרים בארצות הברית, מה שהופך אותו לאטרקטיבי יותר עבור משתמשים המחפשים אייפון במחיר נגיש יותר.
הדגם האחרון של סדרת האייפון SE הושק בחודש מרץ 2022, ומאז אפל לא הציגה מכשיר עם תג מחיר זול יחסית. הדור הרביעי הוא צעד מתבקש, שיכלול כמה מהתכונות העדכניות ביותר של דגמי האייפון המובילים של אפל וישלב בין עיצוב מודרני לתג מחיר נגיש יותר.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה הם מבטלים את טביעת האצבע?
    יאיר מ 05/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדבר היחיד שהיה טוב בסדרת ה- SE
    סגור
  • לא זה לא
    ההוא 05/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי זה יותר מדי ישן וזה נהרס בקלות ובלי אפשרות לתיקון… עדיף
    סגור
  • באופן הכי פשוט ומניסיון אישי
    יונתן 05/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני אדם שמזיע הרבה בידיים ואז החיישן אצבע לא קורא טוב. אז בגלל משתמשים כמוני חח
    סגור