דיגיטל וטק

D-ID חוברת למיקרוסופט: האווטארים שישפרו את חוויית הלקוח?

שיתוף הפעולה עם מיקרוסופט מביא את האווטארים מבוססי ה-AI ל-Azure ול-Microsoft Teams, עם יכולות שיחה טבעיות, תרגום סימולטני ונגישות משופרת. האם זה הצעד הבא במהפכת שירות הלקוחות של ארגונים?
רפאל בן זקרי | 
קונספט האווטאר החכם של D-ID (צילום D-ID)
D-ID הישראלית, מהמובילות בעולם בתחום יצירת אווטארים מבוססי בינה מלאכותית, הכריזה על שיתוף פעולה עם מיקרוסופט לשילוב הטכנולוגיה שלה ב-Microsoft Azure. שיתוף הפעולה יאפשר לארגונים ולמפתחים להטמיע אווטארים חכמים באפליקציות עסקיות, כולל Microsoft Teams, ולשפר משמעותית את חוויית הלקוחות והאינטראקציות בזמן אמת.
האווטארים מבוססי ה-AI של D-ID יכולים לשמוע, לראות ולתקשר עם משתמשים באופן טבעי, כולל הבעות פנים, דיבור ואפילו תרגום סימולטני לשפת הסימנים. הפלטפורמה מאפשרת גם תרגום בזמן אמת תוך שמירה על קול המשתמש והתאמת תנועות השפתיים, מה שמרחיב את הנגישות לאנשים חירשים וכבדי שמיעה. בנוסף, היא מספקת פתרונות לאנשים עם ALS ומוגבלויות אחרות, ומאפשרת להם לתקשר באופן ברור ומותאם אישית.
גיל פרי, מנכ"ל D-ID, ציין כי שוק האווטארים מבוססי בינה מלאכותית צפוי להגיע לשווי של 700 מיליארד דולר עד 2033. לדבריו, מטרת החברה היא להפוך את הבינה המלאכותית לנגישה יותר באמצעות מעבר מממשקי משתמש גרפיים (GUI) לממשקים טבעיים (NUI), היוצרים אווטארים דיגיטליים אינטראקטיביים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה