דיגיטל וטק
הסוף לאיחורי האוטובוסים? הפיצ'ר שיאפשר להשפיע על איכות השירות
פיצ'ר חדש באפליקציית הופאון מאפשר לנוסעים לדרג את התחבורה הציבורית, לדווח על תקלות בזמן אמת ולהשפיע ישירות על שיפור השירות. האם הפיצ'ר החדש באמת יביא שינוי?
הופאון בשיתוף ארגון 15 דקות משיקים פיצ'ר חדש באפליקציית הופאון, המאפשר לנוסעי התחבורה הציבורית לדרג בזמן אמת את איכות השירות ולדווח על תקלות בלחיצת כפתור. מדובר במהלך שיאפשר לנוסעים להפוך לשותפים אקטיביים בשיפור התחבורה הציבורית בישראל, בדומה לדירוגים שאנו רגילים לראות בתחומים כמו מוניות, מסעדות ומלונות.
האפליקציה מאפשרת לדווח על איחורי אוטובוסים, נהגים שלא עצרו בתחנה, תקלות במסלולים ועוד – והכול תוך כדי תכנון המסלול או תיקוף הנסיעה. הנתונים שייאספו יוצגו באפליקציה, כך שהנוסעים יוכלו לבחור את קווי התחבורה הציבורית על פי דירוגי משתמשים ועדויות מהשטח, ולא רק לפי זמני הגעה. המידע יועבר גם לרשויות המקומיות ולמשרד התחבורה, ויוכל להשפיע על מכרזי המפעילים והחלטות בנוגע לשיפור השירות.
סיון שמואלוביץ', מנכ"לית ארגון 15 דקות, אמרה כי דיווחים בזמן אמת יאפשרו לזהות בעיות ולתקן אותן, ובסופו של דבר לשפר את איכות הנסיעה לכולנו. עופר סיני, מייסד הופאון, הוסיף כי הנוסע הופך מ'שבוי' ללקוח אקטיבי שמדרג ומשפיע. לדבריו, תוך זמן קצר, השירות יאפשר לקבל תמונת מצב אמינה ועדכנית על איכות התחבורה הציבורית בישראל.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


