דיגיטל וטק
היוניקורן Deel מציג מהפכה בתחום משאבי האנוש | כל הפרטים
חברת דיל (Deel) משיקה שבעה מוצרים חדשים לניהול עובדים גלובלי עם יכולות מבוססות בינה מלאכותית. חבילת המוצרים החדשה נועדה לשנות את הדרך שבה חברות מגייסות, מנהלות ומשלמות לעובדים ברחבי העולם

חברת דיל (Deel) האמריקנית-ישראלית, אשר פיתחה פלטפורמה בעולם לניהול משאבי אנוש ושכר לעובדים וחברות בינלאומיים, מכריזה על השקת חבילת מוצרים מתקדמת. מדובר בחבילת מוצרים מבוססת על טכנולוגיית הבינה המלאכותית שנועדה לשנות את הדרך שבה חברות מגייסות, מנהלות ומשלמות לעובדים הפרוסים ברחבי העולם.
הפתרונות החדשים נועדו לפתור את בעיית חוסר הסנכרון בין מערכות השכר, משאבי האנוש וה-IT ומשלבים את כולם בפלטפורמה אחת במטרה לסייע לחברות להתנהל ללא תקלות ובאופן שמותאם לרגולציות המשתנות בכל מדינה.
בכל הנוגע ליכולות מתקדמות לניהול שכר, הפתרונות של דיל מפשטים באופן משמעותי את התהליך בעזרת תשתית שכר עצמאית – כולל מנוע ניהול שכר אחיד וצוות של יותר מ-2,000 מומחים בתחומי משפט, רגולציה, הגירה ועוד.
כעת, חברת דיל מכריזה על שדרוגים חדשים בתחום ניהול השכר, הכוללים שירות שכר בזמן אמת, ישרות העסקה גלובלית, מערכת מרכזית לניהול הטבות לעובדים ברחבי העולם ופתרונות AI שונים.
אלכס בואזיז, מייסד-שותף ומנכ"ל דיל, מסר: "המערכות לניהול גלובלי של עובדים המוצעות בשוק אינן עובדות. ריבוי המערכות הנפרדות לניהול שכר, HR ו-IT יוצר עיוורון תפעולי וחוסר יעילות".
בהמשך דבריו, סיפר בואזיז על חזון החברה ואמר: "כל מוצר ופיצ'ר שאנחנו מפתחים נועדו לאפשר לחברות לגייס, לנהל ולשלם לצוותים גלובליים בקלות ותוך עמידה ברגולציה. אנחנו בונים מערכת אחודה, שבנויה על תשתית שאנחנו יצרנו, על מנת לספק יציבות, גמישות וזמינות שאין שניים להם – בדרכנו להפוך לפלטפורמה היחידה שחברות זקוקות לה כדי לנהל צוותים גלובליים".
עוד ב-
כזכור, בשנה החולפת ביצעה חברת דיל חמש רכישות אסטרטגיות שנועדו לחזק את חבילת המוצרים ולהאיץ חדשנות בתוך החברה. במהלך שנה זו, נרשמה צמיחה של 60% במספר הלקוחות שמשתמשים ביותר ממוצר אחד שמציעה החברה הישראלית.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה