דיגיטל וטק
מהפכה בשירות הלקוחות של חברת הסייבר הישראלית - כך ה-AI סייע
צ'קמרקס יוצאת במהלך טרנספורמציה של מערכי שירות הלקוחות שלה באמצעות סוכני ה-AI של סיילספורס להנעת השפעה עסקית מדידה. בכיר בסיילספורס, איתי מרגלית: "כאשר ארגונים מטמיעים בינה מלאכותית סוכנית בתהליכי הליבה, לקוחות מקבלים שירות מהיר ומדויק יותר"
סיילספורס, המובילה העולמית ב-AI CRM ו-Checkmarx, המובילה הגלובלית באבטחת יישומים מונעי בינה מלאכותית סוכנית (agentic AI), הודיעו היום (ראשון) כי Checkmarx הטמיעה את Agentforce 360 Platform, הפתרון הארגוני לבינה מלאכותית סוכנית של סיילספורס, במטרה לבצע טרנספורמציה של מערכי שירות הלקוחות שלה ולהניע השפעה עסקית מדידה.
לאחר ההצלחה בייעול שירות הלקוחות, צ’קמרקס מרחיבה כעת את השימוש ב-Agentic AI גם למחלקות המכירות והמשפטים: החל מתקצירי חשבונות אוטומטיים לצוותי ה-Sales Development ועד תקצירי חוזים וניתוח חכם של מסמכים משפטיים.
העבודה המשותפת בין צ’קמרקס לסיילספורס מתרחבת מעבר להטמעה זו. סיילספורס עושה שימוש בטכנולוגיה של צ’קמרקס כחלק מתהליך בדיקות האבטחה לאפליקציות צד שלישי הנכנסות ל-AppExchange - שכבת הגנה חיונית עבור לקוחותיה והאקוסיסטם שלה. אמון הדדי זה ממחיש את החדשנות ושיתוף הפעולה שמניעים את שתי החברות קדימה.
“Agentforce משנה את הדרך בה אנו תומכים בלקוחות על ידי קיצור זמני הטיפול ושחרור הצוות שלנו כדי להתמקד ביצירת ערך,” אמר כריס מריט, סגן נשיא, תמיכה עולמית בצ’קמרקס.
עוד ב-
איתי מרגלית, סגן נשיא אזורי ומנהל הפעילות העסקית של סיילספורס ישראל, אמר: כאשר ארגונים מטמיעים בינה מלאכותית סוכנית בלב תהליכי הליבה שלהם, עובדים משתחררים ממשימות חוזרות, לקוחות מקבלים שירות מהיר ומדויק יותר, והארגון כולו הופך חכם וגמיש יותר".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



