דיגיטל וטק

צפו: אלו האמוג'ים שתקבלו כשתעדכנו גרסה באייפון

אפל הוציאה עדכון גרסה במכשירי אפל ל-ios 14.5. מי שיעדכן את הגרסה יזכה לראות אמוג'ים חדשים במקלדת. החיסונים של הקורונה השפיעו על האמוג'י של המזרק? צפו: אלו האמוג'ים שתקבלו שתעדכנו את הגרסה
מערכת ice | 
אימוגי (צילום אנספלאש)
ביום שני האחרון, אפל שיחררה עדכון גרסה לאייפונים iOS 14.5 ולאייפדים iPadOS 14.5. בעדכון יש כל מיני חידושים בתכונות השונות של מכשירי אפל כהרגלם. בין החידושים, תוספות של אמוג'ים חדשים למקלדת. 
בין העדכונים אייפון הכריזה על ביטול נעילת האייפון מדגם X ומעלה באמצעות השעון החכם: Apple Watch מדגם הדור השלישי. חיבור של המוצרים של אפל למוצר החדש של התגית החכמה AirTag. אפל חיזקה את הגדרות הפרטיות שלה עם תכונה שנקראת "שקיפות מעקב על יישומים". נוספה האפשרות לשתף מילים של שירים ברשתות חברתיות והודעות באפל מיוזיק והוספה של פלייליסטים מהמקומות הכי אהובים בעולם.
בנוסף לכל החידושים הללו, יש אמוג'ים חדשים. בלוגר הפנאי והטכנולוגיה, איתי מרשל, המנהל את עמוד iPnai.il באינסטגרם, הציג בסרטון באינסטגרם רילז את כל האמוג'ים החדשים שתקבלו לאחר שתעדכנו את הגרסה במכשיר האפל שלכם. בין האמוג'ים: נשים עם זקן, אמוג'י חדש למזרק (רמז לחיסוני הקורונה?), אוזניות חדשות וסמיילים חדשים.
צפו בסרטון:
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה