דיגיטל וטק

האם החיישן פורץ הדרך יכבוש שוק של 4 מיליארד דולר?

טאואר סמיקונדקטור וג'יפיקסל מודיעות על חיישן מתקדם וחלוצי ליישומי תלת מימד, שהוא ראשון מתוך סדרה ומותאם למגוון רחב של יישומים בשווי שוק המוערך כיום בכ-4 מיליארד דולר
כפיר אדר | 
שבב (צילום freepik)
טאואר סמיקונדקטור, החברה המובילה בעולם בפתרונות טכנולוגיים ופלטפורמות ייצור לשבבים אנלוגיים, בשיתוף עם ג'י-פיקסל, חברה מובילה בתחום פיתוח וייצור חיישנים מתקדמים לשווקי התעשיה, הרפואה והמדע, הודיעו היום (שישי) על חיישן מתקדם בעל ביצועים מובילים בענף ליישומי תלת מימד במגוון שווקים צומחים כגון רכב, רובוטיקה, תעשיה ועוד.
חיישן זה הוא הראשון מתוך סדרה ייחודית, מבוסס על טכנולוגיית iToF (indirect Time of Flight) המובילה של טאואר, ומיוצר במתקני ה-65 ננומטר המתקדמים של החברה באוזו, יפן. לחיישן החדש רמת ביצועים מתקדמת ביותר הכוללת רזולוציה גבוהה במיוחד וסריקת עומק ומרחב מדויקת הנדרשים ליישומי התלת מימד החדשניים, שוק המוערך כיום בכ-4 מיליארד דולר וצפוי לצמוח ל – 8 מיליארד דולר עד 2025.
"אנו גאים מאוד להודיע על השקת החיישן החדשני ועל חדירתנו לשוק יישומי התלת מימד, אשר התאפשרה הודות לשיתוף הפעולה המוצלח עם טאואר. המומחיות הרבה של טאואר בבטכנולוגיית iToF סיפקה פלטפורמה מושלמת לפיתוח חיישן בעל ביצועים פורצי דרך," אמר ווים וויטס, סמנכ"ל שיווק, ג'י-פיקסל. "שיתוף הפעולה בין החברות הוביל לפיתוח המותאם בצורה אופטימלית למגוון רחב ביותר של יישומי קצה בשווקי התלת מימד".
בין יתרונותיו התחרותיים הרבים של המוצר החדש: גודל השבב, דיוק מדידת עומק בטווח קצר, בינוני וארוך וכן דיוק מירבי גם בתנאי תאורה מאתגרים. "אנו שמחים לקחת חלק מהותי בפרויקט פיתוח ייחודי ומתקדם מסוגו ולייצר חיישן מוביל בעל יתרונות ביצועיים, טכנולוגיים ותחרותיים כה רבים," אמר  ד"ר אבי שטרום, סגן נשיא בכיר ומנהל חטיבת החיישנים בטאואר סמיקונדקטור. "ג'י-פיקסל היא שותפה משמעותית עבור טאואר מזה שנים רבות ואין לנו כל ספק כי שיתוף הפעולה הפורה בין החברות ימשיך להניב עוד מגוון רחב של חיישנים פורצי דרך בעתיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה