דיגיטל וטק

התערוכה הטכנולוגית הגדולה בעולם בוטלה

מארגני תערוכת הטכנולוגיה IFA הודיעו היום על ביטולה, לראשונה מאז שנות מלחמת העולם השנייה. רק בתערוכה האחרונה השתתפו כ-250 אלף משתתפים
יאיר מור | 
הכניסה לתערוכת IFA (צילום יאיר מור)
בזמן שבישראל חוזרים לחיים ולחייך, במדינות אחרות ממשיך וירוס הקורונה להכות ללא רחמים, והיום הוא הפיל את החלל הגדול ביותר שלו עד כה: תערוכת IFA השנתית בברלין. בהודעה צוין כי מלבד המספרים המטרידים של התחלואה במדינה, חלק משטח התערוכה הומר למרכז חיסונים ולבית חולים לשעת חירום.
מארגני התערוכה הודיעו היום על ביטול האירוע, לראשונה מאז שנות מלחמת העולם השנייה. זאת בעקבות נתוני הקורונה במדינה וברחבי העולם: בגרמניה עומד מספר המאובחנים היומי על כמה אלפים בכל יום - למעלה מפי 10 מאשר במאי 2020 - ומספר המתים עומד על מאות בכל יום, בעוד תהליך חיסון האוכלוסייה מתנהל בעצלתיים.
"IFA לא תיערך בספטמבר כאירוע פיזי כפי שתוכנן", נכתב בהודעה. "מספר מדדי מפתח בריאותיים עולמיים לא נעו בכיוון הרצוי ובקצב המקווה". קאי הילברנט, נשיא הארגון המארגן את התערוכה, אמר כי "לצערנו, ההתפתחויות האחרונות בבריאות הציבור הציגו סיכונים רבים מדי לתוך התכנונים לקראת האירוע. פשוט יש עתה יותר מדי אי-ודאויות. לכן, כרגע בלתי אפשרי כמעט לתכנן השתתפות אחראית בתערוכה כלשהיא".
IFA, ראשי תיבות של "תערוכת הרדיו הבינלאומית", מתקיימת בגרמניה מאז 1924 - כמעט 100 שנה. עד תחילת מלחמת העולם השנייה היא התקיימה בכל שנה, ולאחר חידושה ב-1950 התקיימה פעם בשנתיים עד 2005, אז חזרה למתכונת שנתית. התערוכה האחרונה שהתקיימה בעידן שלפני הקורונה, ב-2019, משכה כ-250,000 משתתפים - התערוכה הגדולה ביותר בתחום הטכנולוגיה, ואחת הגדולות בעולם.
בשנה שעברה היא התקיימה במתכונת מצומצמת מאוד, כ-4 אירועים קטנים יותר שכל אחד מהם הוגבל ל-1,000 משתתפים ביום. הפעם בחרו המארגנים לבטל אותה לחלוטין, והיא אף לא תיערך במתכונת דיגיטלית. התערוכה הבאה מתוכננת ל-2 עד 6 בספטמבר 2022.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה