דיגיטל וטק

זו המניה המפתיעה שישראלים חיפשו אתמול

חברת ביטוחי בריאות אמריקאית נכנסה לטבלת החיפושים החמים בגוגל ישראל, יחד עם משה איבגי, אסף אמדורסקי ותוכנית טלוויזיה ייחודית שמצליחה לעורר עניין יוצא דופן
יאיר מור | 
צילום unsplash edit ice
הראיון מעורר המחלוקת עם השחקן משה איבגי בתוכנית "המקור" בערוץ 10 אמנם לא הצליח להביא לתוכנית רייטינג משמעותי, אך לפי טבלת החיפושים החמים בגוגל ישראל אתמול הפך את איבגי לאדם המחופש ביותר בישראל.
במקום השני, באופן מפתיע, נמצאת המילה Finance, שלא ברור מה הביא אותה לשם. המקום השלישי מעט יותר צפוי: iOS 15, הגרסה הבאה של מערכת ההפעלה של אפל לאייפון, שהוכרזה שלשום וצפויה להביא שינויים רבים מאוד לסדרת הסמארטפונים הנמכרת בעולם.
שלושה ספורטאים זכו לעניין מיוחד אתמול: עידן ורד, קפטן בית"ר ירושלים שהודיע על עזיבה באמצעות פוסט באינסטגרם והגיע למקום הרביעי; הג'ודוקא גפן פרימו, שזכתה שלשום במדליית ארד באליפות העולם ואתמול דווח כי תטוס לאולימפיאדת טוקיו על חשבון גילי כהן, והיתה במקום השביעי; ודור מיכה, שחזר מקפריסין וכעת ממתינים לשמוע באיזו קבוצה ישראלית יסגור, סגר את עשיריית החיפושים החמים.
למקום החמישי הגיעה "החנות שיש בה הכל", סדרת המחזמר הראשונה בישראל שעלתה השבוע בערוץ כאן 11.
במקום השישי הפתעה נוספת: שמה של חברת שירותי הענן Fastly, שתקלה אצלה גרמה אתמול לקריסת אלפי אתרים למשך כשעה.
במקום השמיני נמצא אסף אמדורסקי, שכפי שדיווחנו אתמול הסתבך בתקרית מעוררת מחלוקת, כאשר סירב לשפוט מתמודד שבחר בשיר של איל גולן.
ובמקום התשיעי נמצאת מניית Clover Health, שעלתה אתמול כמעט פי שניים לאחר שהפכה ל-meme stock התורנית - כלומר: חברה ששמה מופץ בפורומים וצ'טים של משתמשים באפליקציות השקעה לאנשים שאינם מתמצאים בתחום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה