דיגיטל וטק

אתר הפורנו מגיב לסערה סביב הסרטונים האנטישמים

אתמול דיווחנו על כך שישראלים מצאו באתר פורנו סרטונים בעלי אופי אנטישמי. פנינו לאתר בניסיון לקבל תשובה – ומה שקיבלנו רק עורר יותר שאלות
יאיר מור |  9
XXX (צילום pexels edit ice)
זלזול? חוסר הבנת הנקרא? אדישות? ככל הנראה מדובר בשילוב של כל השלושה, שהוביל למייל שקיבלנו היום בשעות הצהריים מהנהלת Xvideos, אחד מאתרי הפורנו הגדולים בעולם, שמופעל על ידי אותם אנשים העומדים מאחורי אתר XNXX, האתר המוביל את התעשייה המפוקפקת הזו גם בעולם וגם בישראל.
אתמול, בטרם פרסמנו את הכתבה על כך ששני האתרים של החברה כוללים סרטונים בעלי אופי אנטישמי, בהם שחקנים המחופשים לקציני אס.אס אונסים שחקניות המוצגות כ"זiנiת יהודיות", שלחנו להנהלת האתר את השאילתא הבאה (בתרגום מאנגלית):
"ארגון מקומי הנלחם באנטישמיות ברשת הביא לתשומת ליבנו כי יש באתריכם סרטונים רבים המתויגים עם נושאים אנטישמיים, בעיקר של חיילים נאצים אונסים נשים יהודיות במהלך השואה. הארגון טוען כי דיווח על מספר סרטונים בשני האתרים, אך רובם לא הוסרו, ואף אחת מפניותיו הרבות בעניין לא זכתה למענה. אשמח לקבל את תגובתכם בעניין".
תשובת האתר, שהגיעה לאחר יותר מ-24 שעות, היתה: "אנו מנטרים את האתר, אבל אם אתה חושב שפספסנו משהוא, אתה יכול לדווח עליו. יש כפתור דיווח מתחת לכל סרטון". נראה שמדובר בתשובה גנרית ולא מחייבת לכל שאלה באשר היא, ללא כל התייחסות לנושא הפנייה. הרי אם שימוש בכפתור הדיווח שאליו שולחת אותנו התשובה היה משיג את המטרה המבוקשת – לא היינו צריכים כלל לפנות אליהם לקבלת תגובה לשאלה מדוע הם מתעלמים מדיווחים על תכנים אנטישמיים. נראה שגם הדיווח על ההתעלמות מדיווחים על תכנים אנטישמיים זכה לגורל זהה מצד מפעילי האתר.
כפי שדיווחנו אתמול, מתנדב של התנועה למאבק באנטישמיות ברשת שם לב לסרטונים בעלי אופי אנטישמי, וניסה לדווח עליהם – ללא הצלחה. הוא דיווח על כך לעמותה שבה הוא מתנדב והיא חקרה ומצאה שמדובר בתופעה נרחבת למדי, שמלבד סרטונים של קצינים נאצים אונסים נשים יהודיות במהלך מלחמת העולם השנייה כולל גם סרטונים שעלילתם סובבת סביב פלסטינים הנוקמים בישראל על ידי אונס שוטרות, חיילות ואזרחיות יהודיות.
"אלה דברים אנטישמיים, שמעודדים אנטישמיות", אמר לנו מנכ"ל התנועה, תומר אלדובי, והוסיף כי "אפשר להניח שמי שצופה בסרטונים האלה הוא אנטישמי, או נהנה לראות איך מתעללים ביהודים", או סתם בני נוער שנחשפים לראשונה בחייהם לדמויות של יהודים, מה שמקבע אצלם את תפישות אנטישמיות.
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    שהמדינה תתחיל להגיב
    המלאך 11/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תחילה על המדינה להקים בית משפט מיוחד לטרור שיהיה בסמכותו להעניש ולתת דין כנגד פשעים נגד האנושות אנטישמיות והסתה כנגד יהודים גם אם מדובר באנשים פרטיים. הגיע הזמן שהמדינה תתחיל להזיז את התחת ולהגיב על ידי הוצאת צווי מעצר על פשעים נגד העם היהודי ואנטישמיות וגם כנגד השחקנים יוצאו צווי מעצר ושהמדינה תתחיל לשלוח סוכנים בכדי להביאם למשפט ולמעצרים בישראל. או לפחות שיוציאו פרס יקר על חיסול או הבאה למשפט של אותם האנטישמים כולל השחקנים שמשתתפים בפשע הזה ואחרי שיתפסו כמה אנטישמיים כאלה או יחסלו כמה מהם אין ספק שהשאר יתיישרו ויפחדו.
    סגור
  • 5.
    מוזאון לאומנויות תא של הנצים לפני הקמתי מדינת היהודים!
    ירון 08/2021/27
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מוזיאון לאומנויות תא בנוי ככרס של הנצים עוד מלפני הקמת מדינת היהודים וכיום הכל שקוף מדיי לא צריך להסתכל בחוץ כשיש את הציונצים מבפנים!! חפשו צילום אווירי בגוגל תזדעזעו למראה עיניים מאיפה מגיע החינוך התרבות השפה וכל התדרים של הלוציפרים שה יכח אותם אמן
    סגור
  • 4.
    התגובה של האתר נראית כמו תגובה של בוט
    אינויאשה 08/2021/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש כפתור אז תקליקו עליו, כל אחד יכול ליצור כפתור שכאילו עושה משהו. הבעיה גם בפייסבוק וגם בטיווטר, לפחות בפייסבוק מקבלים תשובה שהם קיבלו את הדיווח, את זה אפילו טוויטר לא מספקים
    סגור
  • 3.
    059261377
    Khadija 08/2021/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    Hajiya
    סגור
  • 2.
    עילה לתביעה.
    רז 08/2021/10
    הגב לתגובה זו
    7 0
    .
    סגור
  • 1.
    באמת? אתם רציניים? באמת?
    אלעד 08/2021/10
    הגב לתגובה זו
    6 7
    "מתנדב של התנועה למאבק באנטישמיות ברשת שם לב לסרטונים בעלי אופי אנטישמי, וניסה לדווח עליהם – ללא הצלחה." מה הוא עושה באתר פורנוגרפי? אין לכם בושה? מדוע לא תעשו כתבה על יצאניות גיזעניות ואנטישמיות שמקועקעות באזורים האינטימיים שלהן בצלבי קרס וסיסמאות אנטי יהודיות.
    סגור
  • אני מבין שכל שאר הסטיות האלימות מקובל רק לא אנטישמיות (ל"ת)
    דוד 10/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • נכון
    אמיתי 10/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איך זה הגיוני להתעסק בבעיות העולם לפני שפותרים את הבעיות שלנו?
    סגור
  • אתה טועה. זו לגמרי עילה לתביעה ואני מקווה שמישהו ירים
    רז 08/2021/10
    הגב לתגובה זו
    13 1
    את הכפפה ויעשה את זה.
    סגור