דיגיטל וטק

טוויטר קורסת? המשתמשים מתלוננים על תקלות חמורות

החל בשעות הצהריים של יום שני לא ניתן היה להעלות ציוצים חדשים, לבדוק פרופילים של צייצנים אחרים או לצפות בתגובות לציוצים, כאשר עשרות אלפי אנשים דיווחו על התקלה שנמשכת כבר יממה שנייה, שזכתה לשורה של ציוצים וממים חדשים שתיארו את המצב
מערכת ice | 
ג'ק דורסי (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של ג'ק דורסי, pixabay)

אלפי משתמשים בטוויטר לא הצליחו לטעון את עמודי הרשת החברתית במהלך יום שני בשעות אחר הצהריים, כאשר נראה שהפלטפורמה נאבקה בשורה של תקלות חוזרות ונשנות שהפריעו למשתמשים להשתמש באופן תקין ביישום, ונמשכת אפילו עד הערב (שלישי). בטוויטר ינסו למנוע ממקרה דומה להתרחש בימים הקרובים.

עם ניסיון להעלות ציוצים של אחרים נכתב: "לא ניתן לטעון ציוצים כרגע". בנוסף, לא ניתן היה להעלות ציוצים חדשים והרשת החברתית הראתה כי ניסיון ההעלאה כשל. גם תגובות לציוצים של המשתמשים לא הוצגו ובמשך דקות ארוכות גם לא היה ניתן לצפות בפרופילים אחרים.

על פי שירות מעקב ההפסקות DownDetector, מספר המשתמשים המדווחים על הפסקות עלה רק לאחר השעה 14:00. למעשה, כמעט 15,000 איש דיווחו על הפסקות, על פי האתר, הדיווחים היו מרוכזים ביותר בעיר ניו יורק, וושינגטון הבירה. וטורונטו.
DownDetector הראה כי מספר קטן יותר של הפסקות דווחו מוקדם יותר באותו היום, בסביבות השעה 11 בבוקר. טוויטר לא הגיבה מייד לבקשת פורבס להגיב, אך מסרה כי היא מטפלת בתקלה וזו טופלה לאחר זמן קצר יחסית.
 
לטוויטר יש 206 מיליון משתמשים פעילים מדי יום, כך מסרה החברה  במהלך חודש יולי. הפלטפורמה רשמה משנה לשנה גידול בהכנסות, כאשר מספר המשתמשים בה מיצב אותה כפלטפורמה השנייה בגודלה.
 
 
 
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה