דיגיטל וטק

המלחמה בפייסבוק וטוויטר ממשיכה: טראמפ משיק את הרשת שלו

אחרי שנחסם בעקבות אירועי האלימות בגבעת הקפיטול, נשיא ארה"ב לשעבר הודיע אתמול על השקה ראשונית של הרשת החברתית שלו, "Truth Social", ואפילו מנפיק אותה בנאסד"ק
שירה יום טוב |  2
דונלד טראמפ (צילום פייסבוק/דונלד טראמפ)
הנשיא לשעבר, דונאלד טראמפ, שנחסם על ידי פייסבוק וטוויטר בתחילת השנה, כבר הצהיר בעבר כי מטרתו היא להתחרות בחברות הטכנולוגיה באמצעות פתיחת רשת חברתית חדשה. הניסיון הקודם הסתכם במעין בלוג, אך כעת הוא עושה את זה בשתי החזיתות: גם במוצר וגם במעמד, ומשיק את הרשת החברתית שלו ואף מנפיק אותה בנאסד"ק כספאק.
"אני נרגש להתחיל בקרוב לשתף את המחשבות שלי ב-TRUTH social ולהילחם נגד הטכנולוגיות הגדולות", אמר טראמפ בהצהרה.
טראמפ הודיע ​​על הרשת באמצעות הודעה לעיתונות אתמול (רביעי), ואמר שהפלטפורמה תהיה פתוחה ל"משתמשים מוזמנים" להשקה ראשונית בנובמבר, עם תוכניות להפוך אותה לזמינה לציבור הרחב כבר בתחילת השנה הבאה. Truth social יהיה תוצר של מיזם חדש בשם Trump Media & Technology Group שנוצר באמצעות מיזוג עם Digital World Acquisition Corp. הקבוצה אמרה שהיא מבקשת להפוך לחברה בורסאית.
נכון לעכשיו, לא ניתן להוריד את האפליקציה בישראל או לגשת לקישור, לפי דיווחי חוץ, קישור לאתר Truth Social מנחה את המשתמשים להירשם לרשימת המתנה או להזמין מראש את האפליקציה דרך Apple App Store. שם, צילומי מסך של אפליקציית Truth Social מציגים פרופיל משתמש שמזכיר פרופיל טוויטר.
כזכור, ביולי תבע טראמפ את פייסבוק, טוויטר וגוגל על ​​כך שצנזרו אותו לכאורה. החברות אישרו עד כה את האיסורים וההשעיות שלהן על הנשיא לשעבר, שניתנו לצמיתות, אם כי פייסבוק מתכננת לבחון את החלטתה בעוד שנתיים.
"אנו חיים בעולם שבו יש לטאליבן נוכחות עצומה בטוויטר, אך הנשיא האמריקאי האהוב עליך מושתק", אמר טראמפ בהצהרה לעיתונות. "זה לא מקובל".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בטח תהיה הצלחה מסחררת כמו מייקי
    גל 10/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמגיעה בפיק שלה לאלף איש מחוברים במקביל. שלא לדבר על כך שמדובר בקלון מוכן חינמי בקוד פתוח לפייסבוק. בטח גם לא ערוך מבחינת משאבים לכמות גדולה של משתמשים. פרויקטים כאלה כבר קיימים בטון, לא צוברים פופולאריות. סתם דוגמאות, WT.Social של מייסד ויקיפדיה ג'ימי ווילס ודיאספורה* ששמו לנגד עיניהם מלחמה בפייסבוק, אם כי זכו לתרומה ממייסד פייסבוק, ופועלים בצורה מבוזרת.
    סגור
  • 1.
    טראמפ בהצלחה, ליברליזם=ריבוי דעות.די לשמאל בולשביקי (ל"ת)
    איתן 10/2021/21
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור