דיגיטל וטק
פייסבוק בצעדים אחרונים לפני השינוי הגדול: מה ירוויחו המשתמשים?
הרשת החברתית הוציאה שני עדכונים חדשים, ייתכן שהאחרונים לפני ההודעה על שינוי שם המותג, כאשר הגבירה את השקיפות בהסרת תכנים והביאה לצמצום תפוצה של אנשים שמפרים את כללי הקהילה
אחרי הדיווחים על כך שהיא עתידה לשנות את שמה, אולי אפילו בשבוע הקרוב כשמארק צוקרברג אמור לספק הצהרה בנושא, פייסבוק הוציאה בינתיים שני עדכונים חדשים וחשובים למשתמשים שלה שאמורה לשפר את בקרת התוכן.
הגברת השקיפות בהסרת תכנים: פייסבוק תציג כלי חדש בשם Flagged by Facebook, שיאפשר למנהלים לראות תכנים שסומנו כבעייתיים בקבוצה ויהפוך את תהליך בקרת התוכן לשקוף יותר.
מנהלי הקבוצות יהיו חלק מקבלת ההחלטות, ויוכלו לבחור אם להסיר את התוכן בעצמם, או להעבירו לבדיקה נוספת של פייסבוק ולהסביר מדוע לא כדאי להסיר אותו מהפלטפורמה. התכנים שיסומנו במסגרת הכלי החדש יוסתרו משאר החברים בקבוצה עד לקבלת החלטה לגביהם.
צמצום תפוצה של אנשים שמפרים את כללי הקהילה – העדכון החדש יצמצם את התפוצה של תוכן שאנשים מפרסמים בקבוצות, במידה שהם מפרים באופן מתמשך את כללי הקהילה בפלטפורמה. כך, אנשים שמפרסמים תוכן פוגעני לא יוכלו לזכות לחשיפה רחבה.
עדכון זה מתווסף לשורת צעדים נוספים שננקטים נגד אנשים המפרים את כללי הקהילה, ובתוך כך הגבלה על פרסום תכנים, תגובות, הוספת חברים לקבוצות ויצירת קבוצות חדשות.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


