דיגיטל וטק

זה האדם שחסם את מייסד טוויטר – בטוויטר

ג'ק דורסי, המייסד של הרשת החברתית מבוססת הטקסטים הקצרים, תקף השבוע בעוקצנות את אחת החברות הגדולות בעולם. בתגובה חסם המייסד שלה את מייסד הרשת החברתית בה הוא פעיל

יאיר מור | 
ג'ק דורסי (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של ג'ק דורסי, pixabay)
לא כל יום מתלונן המייסד של רשת חברתית מהגדולות והבולטות בעולם על כך שמשתמש ברשת החברתית של עצמו חסם אותו – אבל השבוע זה קרה, לאחר שמייסד טוויטר הצליח לעצבן את אחד מהאנשים הבולטים בתחום ההון סיכון.
 
ביום שלישי יצא ג'ק דורסי, שפרש לאחרונה מהנהלת טוויטר בפעם השנייה מאז ייסד אותה ב-2006, בשורת ציוצים נגד מה שמכונה web3 – או, במלים אחרות, הרשת המבוזרת המבוססת על פרוטוקולים קריפטוגרפיים, כך שלאף גורם בודד אין שליטה עליה.
"אינכם הבעלים של ‘web3’. אנשי ההון סיכון והחברות בע"מ שלהם הם הבעלים. היא לעולם לא תחמוק מהתמריצים שלהם. זו בסך הכל ישות מרכזית עם תווית אחרת. דעו למה אתם נכנסים...", הוא כתב בציוץ אחד.
בציוץ אחר, במענה למייסד ומנכ"ל טסלה, אילון מאסק, ששאל אם מישהוא ראה את web3 משום שהוא אינו מצליח למצוא אותה, כתב דורסי: "היא איפשהוא בין a ל-z".
הבדיחה הזו היתה יותר מדי בשביל מארק אנדריסן, ממייסדי דפדפני האינטרנט הראשונים בעולם, מוזאיק ונטסקייפ, ומשקיע מוכר ופעיל מאוד, שהקים ומנהל את חברת ההשקעות אנדריסן הורוויץ, שמכנה את עצמה a16z (כסמל לכך ששמה מורכב מהאות a, 16 אותיות נוספות ואחריהן z). הרמיזה כאילו החברה של אנדריסן, שאכן משקיעה באופן אגרסיבי בכל מה שקשור ל-web3 ולפני כחודשיים אף טענה כי היא המשקיעה הגדולה בעולם בתחום, עצבנה את המתכנת והמשקיע מספיק כדי לחסום את מי שבנה את הרשת החברתית שבה הוא פעיל.
בתגובה, עקץ דורסי פעם נוספת והעלה ציוץ עם צילום של ההודעה כי הוא חסום אצל אנדריסן, וכתב: "אני חסום רשמית מ-web3".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה