דיגיטל וטק

הונאה על חשבון א.ל.מ? שימו לב לחשבון המזויף

רשת החשמל והאלקטרוניקה מזהירה מפני דף פייסבקו בשם ALM Outlet שמתחזה לרשת וטוען כי: "ענקית האינטרנט סמסונג חתמה על עסקה עם א.ל.מ בישראל ומציעה ל-1000 חברי QLED 4K SMART TV הראשונים שלה עסקה חד פעמית תמורת 10.50 שקל, מהרו להשיג אותו על ידי מילוי הטופס"
מערכת ice |  2
רשת א.ל.מ (צילום יחצ)
רשת החשמל, האלקטרוניקה והדיגיטל א.ל.מ עדכנה היום (ראשון) וביקשה להזהיר את ציבור הלקוחות מפני עמוד פייסבוק מתחזה בשם .ALM Outlet, שדבריה לעמוד זה אין כל קשר לרשת א.ל.מ ויש להיזהר מכל ביצוע עסקה או מילוי פרטים בעמוד זה.
בעמוד הפיקטיבי נכתב: "ענקית האינטרנט סמסונג חתמה על עסקה עם א.ל.מ בישראל ומציעה ל-1000 חברי QLED 4K SMART TV הראשונים שלה עסקה חד פעמית תמורת 10.50 שקל, מהרו להשיג אותו על ידי מילוי הטופס".
 
הקישור מעביר לאתר מחו"ל העוסק במכירות טלוויזיות סמסונג, אך ניתן לראות בבירור כי אין מדובר באתר של א.ל.מ. לפי מקורבים לרשת, היא צפויה לפנות למשטרה לבדיקה מי עומד מאחורי הפרופיל המזויף.
הזיוף מגיע בצל ניסיונות התחזות לשורה של עסקים במשק, כמו חברת החשמל, רמי לוי, שופרסל, דואר ישראל ועוד. שימו לב שאינכם מוסרים פרטים אישיים באתרים כאלו ונמנעים מסכנה לגניבת נתונים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    למה לא חוסמים את האתר (ל"ת)
    אלון 02/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הגונב מגנב פטור (ל"ת)
    עמית 01/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור