דיגיטל וטק

סלקום בצעד ענק: כך תזהה תקלות לפני שהלקוחות ייפגעו

סלקום בחרה בפתרון של הסטארטאפ הישראלי Anodot כדי להבטיח רמה גבוהה של זמינות השירות ולספק חוויית לקוח אולטימטיבית. המהלך יאפשר לסלקום לזהות ולתקן תקלות רשת לפני שהן משפיעות על חווית השימוש של הלקוחות, במקביל לשיפור הביצועים התפעוליים
מערכת ice |  1
סלקום (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
חברת אנודות (Anodot) הישראלית, המתמחה בניטור עסקי אוטונומי, הודיעה כי סלקום בחרה בפתרון ניטור הרשת של אנודות הפועל מקצה לקצה ובאפס מגע, כדי לשפר את זמינות השירות ולספק זיהוי מוקדם של תקלות רשת פוטנציאליות לפני שהן משפיעות על חוויית הלקוח. הפלטפורמה האוטונומית של אנודות לניטור בזמן אמת תאפשר לסלקום לשמור על רמה גבוהה של ביצועי הרשת ולספק מגוון רחב של שירותים.
לאור השקתן של טכנולוגיות חדשות כגון G5 ושירותים חדשים שטכנולוגיות אלו מאפשרות, רשתות התקשורת נעשות מורכבות מתמיד לניהול ולניטור. הלקוחות מצפים מספקי שירותי התקשורת לטפל, לנהל, לטייב, לנטר ולתקן רשתות העושות שימוש במספר רב של טכנולוגיות ממגוון רחב של יצרנים ומספקות מספר רב של שירותים. האתגר הגדול ביותר הוא איזון בין חדשנות, המאפשרת טכנולוגיות ושירותים חדשים, לבין הצורך לספק מוצרים ושירותים אמינים ובאיכות גבוהה. השימוש בפתרון של אנודות לניטור הרשת מקצה לקצה ובאפס מגע יאפשר לסלקום לקצר את משך הזמן הנדרש לאיתור ותיקון תקלות רשת פוטנציאליות, לשמור על רמה גבוהה של שביעות רצון הלקוחות ולצמצם את העלויות התפעוליות הכרוכות בתחזוקת הרשת.
 
"המשתמשים של היום מצפים לרמת השירות הגבוהה ביותר ולאפס השבתות שרות", אמר יניב קוריאט, סמנכ"ל טכנולוגיות בסלקום. "אנודות תסייע לנו להשיג ניטור בזמן אמת ונראות מוגברת של הרשת כדי לאתר ולתקן במהירות את התקלות הפוטנציאליות, לספק רמות גבוהות של זמינות השירותים, לשפר את חוויית השימוש של המנויים במגוון הרב של השירותים שאנו מספקים. שיתוף הפעולה עם אנודות הוא עוד צעד בפיתוח הרשתות והיכולות המתקדמות של קבוצת סלקום, הפתיחות לעבוד עם חברות בתחילת דרכן  והיכולת להתמודד עם התפתחויות הטכנולוגיה".
"ספקי שירותי התקשורת מתחילים רק עכשיו לפרוס מגוון טכנולוגיות חדשות שיספקו ללקוחותיהם שירותים נוספים", אמר דויד דריי, מנכ"ל Anodot. "ללקוחות יש ציפיות גבוהות וסבלנות מועטה לכשלים ברשת. לפיכך, תחלופת הלקוחות היא סיבה ממשית לדאגה בקרב המפעילים. כדי לשמור על לקוחות מרוצים, ספקי שירותי התקשורת צריכים לזהות את תקלות השירות הפוטנציאליות במהירות האפשרית. נראות מוקדמת ומדויקת של 'השטחים המתים' ברשת תוביל לצמצום קריאות החירום לטכנאים ותשפר את ההוצאות התפעוליות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אלומה
    יגאל 02/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלומה
    סגור