דיגיטל וטק

קליטת דור 5 בארה"ב תרד – וזה לא בגלל תקלה

ספקיות התקשורת הגדולות בארה"ב הודיעו כי יתחילו להחליש בכוונה תחילה את עוצמת אנטנות רשתות דור 5 שלהן – זו הסיבה המוזרה למהלך הדרמטי
מערכת ice |  2
מגדל תקשורת (צילום Pixabay)
האם משתמשי הסלולר בארה"ב עומדים לאבד את המהירות שאמורות היו רשתות הסלולר מהדור החמישי להביא איתן? שתי רשתות הסלולר הגדולות במדינה, AT&T ו-Verizon, הודיעו כי הן מתכוונות להחליש את עוצמת השידור והקליטה של אנטנות הדור 5 שלהן ברחבי המדינה למשך שישה חודשים, כך מדווח וול סטריט ג'ורנל.
 
במכתב ששלחו שתי ענקיות התקשורת לנציבות התקשורת הפדרלית (FCC, המקבילה למשרד התקשורת בישראל), הן כתבו כי "אנו מחיובים לפרישה מהירה של דור 5 ובטיחות התעופה. בעודנו ממשיכים להאמין שהכללים הנוכחיים של ה-FCC מספקים מספקים לשני הצרכים, נאמץ, ללא ויתור על זכויותינו החוקיות הקשורות בהשקעות הניכרות שלנו ברשיונות אלו (שעומדות על 68.8 מיליון דולר לשתי החברות יחד), את אמצעי הזהירות הללו כדי לאפשר זמן נוסף לניתוח ממושך".
המכתב הזה מגיע כשבוע לאחר שנודע כי שתי החברות החליטו לדחות את השקת רשתות דור 5 בעשרות ערים ברחבי ארה"ב בשל בקשה בהולה מצד ראש מנהל התעופה הפדרלי (FAA) בקיץ, לפיה רשתות דור 5 גורמות להפרעות בציוד קריטי לתעופה, ועלולות להוביל לתאונות אוויריות קשות. שתי החברות דחו את השקתן של כ-50 רשתות דור 5 מ-5 בדצמבר ל-5 בינואר, ועתה הן מציעות להחליש את עוצמתן של כל רשתות הדור החמישי שלהן באופן זמני. זאת, למרות שהן ממשיכות לטעון כי הדו"ח עליו התבססו הטענות לסכנה לתעשיית התעופה "הופרך ביסודיות ונדחה בעקביות" על ידי רשויות ברחבי העולם. עם זאת, הן גורסות כי יאפשרו לרשות התעופה יותר זמן לחקור את העניין, וכי הן צופות כי הפגיעה של החלשת עוצמת האנטנות על ביצועי הרשתות תהיה מזערית.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא הבנתם
    אלעד 11/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדובר על תדרים שעדיין לא בשימוש שהחליטו להפעיל אותם בעוצמה פחותה ממה שתוכנן.
    סגור
  • 1.
    אני ממליץ לך
    אתה כתב או תעמולן 11/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לעשות מחקר בנןשא .דור 5 וקרינה בכלל זה אחד האויבים הגדולים של האנושות מבחחנה בריאותית התפתחותית ונפשית
    סגור