דיגיטל וטק
הפרסומות ישתלטו על הרשת החברתית החמה של 2021
אחת הרשתות החברתיות הפופולאריות של השנה האחרונה עובדת על שילוב של פרסומות נוספות בתוכן – ומקווה שמשתמשים ממש יבקשו להוסיף אותן לתכנים שלהם
אי אפשר לברוח מהן: הפרסומות משתלטות על כל חלקה טובה ברשתות החברתיות, ועתה נראה שהטרנד הבא הוא לעודד את המשתמשים לבקש שפרסומות יופיעו בתוך התכנים שלהם.
אתר The Verge דיווח אתמול (שני) כי סנאפצ'ט, האפליקציה הפופולארית בקרב בני נוער שחוותה עדנה ב-2021 ודורגה בין האפליקציות בעלות מספר ההורדות הגדול ביותר של השנה, החלה לאחרונה בניסוי חדש, במסגרתו היא מאפשרת למשתמשים מסוימים להוסיף פרסומות לסרטוני ה"סטוריז" שלהם. למה שהם ירצו לעשות את זה? כי כמו ביוטיוב, החברה מבטיחה לחלוק את הרווחים מאותן פרסומות עם המשתמשים שבסרטונים שלהם הן הופיעו, תוך התחשבות בשיקולים כמו כמות החשיפות של כל "סטורי" עם פרסומת וכמות המעורבות שהוא עורר בקרב קהל הצופים (כלומר: יותר לייקים ותגובות = יותר כסף).
כאמור, כרגע מדובר בניסוי, שנערך בקרב קבוצת משתמשים קטנה בארה"ב. אך האתר מציין כי החברה מתכוונת להפוך את הפרסומות הללו לחלק מהאפליקציה לכלל המשתמשים "בחודשים הבאים". כמו כן, היחידים שיכולים נכון לרגע זה להציג פרסומות בסטוריז שלהם הם Snap Stars – כלומר משתמשים שגם כך מקבלים מהחברה תנאים מפליגים כאלו ואחרים, כמו כוכב זהב לאימות החשבון ומענקים על סרטונים מסוימים לפי קריטריונים שהחברה קובעת בעצמה.
עוד ב-
סנאפ, החברה המפעילה את האפליקציה, כבר מציגה כיום פרסומות בין סטוריז, אך כעת לראשונה יוצגו פרסומות בתוך סטוריז. בכך מנסה החברה להגדיל את הכנסותיה, שמאז הנפקתה ב-2017 ועד לאחרונה לא הספיקו כדי למחוק את ההפסדים הכספיים העצומים שלה, ורק בדו"ח האחרון שלה, שפורסם בשבוע שעבר, היא רשמה לראשונה בתולדותיה רווח נקי – בסכום זעיר של 22.55 מיליון דולר ברבעון האחרון.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



