דיגיטל וטק

אפליקציית bit פותחת אופציה חדשה שתציל הרבה אנשים

שיתוף פעולה חדש בין אפליקציית ביט לעיגול לטובה: בסיום כל פעולה באפליקציה יקבל המשתמש הזמנה להצטרף לעמותה. שיתוף הפעולה הוא מחווה של ביט כחלק מתרומתם לקהילה
מערכת ice |  6
אפליקציית ביט (צילום freepik, Pixabay)
אפליקציית ביט ועיגול לטובה משתפות פעולה, כאשר מעתה בסיום כל פעולה באפליקציה יקבל המשתמש בה הזמנה להצטרף לעמותה ולעגל את סכום הקנייה שלו כדי שההפרש ייתרם. שיתוף הפעולה הוא מחווה של ביט כחלק מתרומתם לקהילה. ביט היא אפליקציית תשלומים מבית בנק הפועלים, שבאמצעותה ניתן לשלם ולקבל תשלום באמצעות הסמרטפון תוך חיוב כרטיס האשראי.
עיגול לטובה היא עמותה ללא כוונת רווח, המאפשרת לעגל עסקאות בכרטיס האשראי לשקל הקרוב. סכום האגורות המצטבר נתרם לעמותות, לפי בחירת מחזיק הכרטיס, כשסכום התרומה החודשי לכל 'מעגל' עומד בממוצע על כ–4 שקלים בחודש. כיום רשומים לעיגול לטובה קרוב ל 500,000 כרטיסי אשראי, מאז הקמתה לפני 13 שנה, אספה העמותה סכום מצטבר של יותר מ-95 מיליון שקלים עבור מעל ל-230 עמותות בישראל.
 
שלומי צדקי, מנכ"ל עיגול לטובה: "אנו מוקירים תודה למרכז לבנקאות חברתית בבנק הפועלים ולאפליקציית ביט ומקווים שבאמצעות שיתוף הפעולה הייחודי הזה נוכל להגביר את המודעות למנגנון הנפלא של עיגול לטובה ולאפשר לעוד ועוד ישראלים להפוך את עודף האגורות שלהם להשפעה חברתית עבור המגזר השלישי בישראל".
נעמה הלוי פאר, מנהלת המרכז לבנקאות חברתית בבנק הפועלים: "כחלק מעשייה חברתית רבת שנים, בנק הפועלים תומך בעיגול לטובה כבר שנים בשורה של פרויקטים משותפים. מהלך זה הוא המשך טבעי של שיתוף פעולה זה, בו אנו רותמים את החדשנות של הבנק ואת אפליקציית ביט לעשיית טוב כחלק מיצירת אימפקט חברתי לצמצום פערים ושוויון הזדמנויות בישראל".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    תודה רבה באמת
    זרובבל 02/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנק הפועלים שודד את הלקוחות המשתמשים ב-bit, בגביית עמלה שערורייתית על תשלומים ללקוחות שאינם עובדים עם הפועלים! דחפו את הביט לת*ת!
    סגור
  • 4.
    עוד לקוח מרוצה בדרך אל הבנק?
    החכם 02/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד סחיטה חוקית לעמותת X.... שוקל להפסיק לעביר עם ביט בגלל הפרסומת הזאת....
    סגור
  • 3.
    לא הבנתי, בנק הפועלים תורם את אותו הסכום כמו הלקוח?!
    רודף האמת 02/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני קורא פה תשבוחות לבנק הפועלים ואם אני מבין נכון מי שתורם אלו הלקוחות (שלהם מעגלים את הסכום), אז על מה בדיוק הגאווה והחגיגה סביב בנק הפועלים?! רוצים לעשות מעשים טובים, שיתרמו בדיוק את אותו הסכום כמו הלקוח למטרות טובות. אחרת הם מתהדרים בנוחות לא להם!
    סגור
  • 2.
    הסרתי לאחר שנכנסו שליפת אנשי קשר
    ניר 02/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פגיעה בפרטיות. מונופול. עד כאן.
    סגור
  • אשמח לדעת
    שאלה 02/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הכוונה שליפת אנשי קשר? מה זה עושה?
    סגור
  • 1.
    בנק הפועלים ניצל הלומי קרב בניקוי כספומטים במשך 12 שנים
    נעמה קונפי 02/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    https://www.facebook.com/Halomykrav/
    סגור