דיגיטל וטק

פרטנר בהודעה משמחת למאות אלפי אנשים: זה השדרוג באיזורכם

פרטנר בשיתוף סלקום והוט מובייל ועיריית ירושלים, ביצעה הבוקר צעד משמעותי שישפיע על מאות אלפי אנשים וישדרג את יכולות הגלישה שלהן. אלה האיזורים שיהנו מהשינוי
מערכת ice |  13
יועז הנדל, אבי צבי (צילום pixabay, פלאש 90/ יונתן זינדל, יחצ פרטנר)
פרטנר השיקה היום (רביעי) אתר סלולרי חדש יחד עם שר התקשורת יועז הנדל ובמעמד ראש עיריית ירושלים משה ליאון. מדובר בשיתוף פעולה ייחודי עם העירייה למען שיפור איכות הקליטה ברמת שלמה, שועפאט ורמת אשכול. הפרויקט בשיתוף סלקום והוט מובייל.
באירוע נכחו סמנכ"ל הנדסה בפרטנר יגאל גלעדי, סמנכ"ל רגולציה בפרטנר שניר ניב ומנכ״ל הוט מובייל אילן ברוק. האתר הסלולרי, שתומך גם בטכנולוגיית דור 5, הוקם לראשונה זה עשור בשיתוף פעולה בין עיריית ירושלים ל-PHI, חברת תשתיות הסלולר המשותפת  לפרטנר והוט מובייל, עבור תושבי האזור, המזוהים עם האוכלוסייה החרדית והערבית. מדובר בשיפור דרמטי של הקליטה הסלולרית, מוצר בסיסי הנדרש לקיום אורח חיים רציף. האתר החדש יאפשר שיפור באיכות השיחות ובמהירות הגלישה.
לפרטנר פריסת דור 5 הרחבה ביותר בישראל כיום, ובכוונתה להאיץ את הקמת התשתיות הסלולריות בשנה הקרובה. האתר צפוי לארח גם את החברות המתחרות לטובת כלל תושבי האזור.
שר התקשורת, יועז הנדל: "אחרי תקופה ארוכה שבה לא הוקמו אנטנות בירושלים, אנחנו בתהליך החזרת הקליטה. המשימה המרכזית שלי בשנת 2022 היא החזרת הקליטה והכיסוי לכלל חלקי ישראל. 95% קליטה גיאוגרפית ו99% דמוגרפית. זה תהליך שילווה בפיקוח צמוד על החברות, תמריצים ועיצומים. בזכות זיהוי הצורך והדחיפה של ראש העיר לצד עבודת אנשי משרד התקשורת, ישראל חוזרת לקלוט״.
 
סמנכ"ל הנדסה בפרטנר יגאל גלעדי: "קבוצת פרטנר רואה חשיבות עליונה במתן קליטה סלולרית רציפה ואיכותית לכלל האוכלוסייה בישראל ופועלת לשם כך מול העיריות והמועצות המוניציפליות ברחבי הארץ. קבוצת פרטנר תמשיך להוביל את מהפכת דור 5 שכבר היום מאפשרת חווית שירות מתקדמת במאות אתרי שידור ברחבי הארץ, טכנולוגיה שלא רק תשפר את חווית השירות, אלא תאפשר טרנספורמציה דיגיטלית מלאה דרך יישומים שעד היום לא אפשריים ברשתות סלולריות".
ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "זוהי התחלתה של מהפכה תקשורתית בירושלים. לאחר שנים רבות בהן לא הוקמו אנטנות סלולריות וזאת למרות העלייה במשתמשי הסלולר, יצאנו במהלך משותף לשיפור הקליטה בעיר, באמצעות אנטנות סלולריות ומתקני גישה. מדובר במהלך הדרגתי וההקלה תורגש בחודשים הקרובים באזורים שונים בעיר, ותמשיך עד לכיסוי המקסימלי האפשרי של העיר. אנו ממשיכים לעבוד ללא הרף לטובת תושבי העיר בנושא".
אילן ברוק, מנכ"ל HOT mobile: "HOT mobile שמה לה למטרה להוביל את מהפכת ה-5G בשוק הסלולר ולפרוש מעל ל-70% מהמדינה בשלוש השנים הקרובות. אנו משקיעים עשרות מיליוני שקלים על מנת לאפשר לכל תושבי מדינת ישראל ליהנות מרשת דור 5 ואנו צפויים לפרוס אלפי אתרים ברחבי הארץ בשנים הקרובות. אנחנו מודים לעיריית ירושלים ולשר התקשורת על כך שאפשרו לנו להקים אחרי שנים רבות אתר חדש בירושלים ובטוחים שזה ישפר משמעותית את חווית הסלולאר ללקוחות הוט מובייל בירושלים״.
תגובות לכתבה(13):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    אם אתם כותבים על רווחים אז עבדו עליי בתור לקוח
    רועי 03/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בסוף שנת 2021 הודיעו לי שמעלים מחירים ושאני יעבור לתשתית בזק שיכלה לי פחות לא אמרו לי את מה שכותבים כאן וכבר מחודש12/2021 שתי החשבוניות חייבו אותי עם טעויות כפילויות לעכשיו אחריי שהעלו את המחירים הם מדברים על רווחי ענק טוב שראיתי עכשיו אני מבין שהחברה לא הציעה לי סיבים הציעה לי לעבור מתשתית הוט לבזק והעלו לי ב50ש"ח את המחיר ופעמיים חייבו אותי על טעויות חבל שכל נציגה אומרת ומבטיחה דברים שהם לא קיימים
    סגור
  • 11.
    5g
    נימי 02/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סרטן בחינאם איזה כייף
    סגור
  • 10.
    שיתקינו דור 4
    בלה 02/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דור 5 שונה מאוד מדור 4. בדור 4 אנטנה כל קילומטר. בדור 5 אנטנה על כל עמוד חשמל מה שאומר קרינה כל היום, 24/7 מה שיוביל למחלות ולסכנה לבריאות. דור 5 הוא מהיר ומסוכן. בשיחות סלולר ממש לא צריך גלישה מהירה. בבית עם סיב אופטי מהיר וללא קרינה.
    סגור
  • 9.
    למה שועפט למה
    ש 02/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה הברברים שם צריכים אינטרנט
    סגור
  • 8.
    קליטה בפסגת זאב מזרח
    שוקי 02/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה עם פסגת זאב מזרח עד מתי?
    סגור
  • טען עוד
  • 7.
    מה עם שכונת רמות?? (ל"ת)
    אל 02/2022/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    פרטנר גנבים
    איתן 02/2022/16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    פרטנר חברה של גנבים מנסים שיטות מצליח כדי להוציא עוד כסף. חברה הזכייה הלוואי ותיפול.
    סגור
  • 5.
    צבוע
    גו 02/2022/16
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הנדל הזבל הרמאי והשקרן
    סגור
  • 4.
    יפה שאתם משדרגים בירושלים, אבל..
    יוסף 02/2022/16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מה עם תושבי עוטף עזה ?התשתיות הקיימות במושבי וקיבוצי עוטף עזה ישנות מאוד. בלית ברירה מחוברים להוט עם תשתית גרועה ושרות אף יותר. אין מה לדבר על סיבים אופטיים של פרטנר/בזק...אנו לא מספיק כלכליים. פשוט בושה למדינה. כמובן שההזנה החלה בתקופת ביבי המושחת.
    סגור
  • 3.
    כרגיל הפריפריה לא מגעים
    רוני 02/2022/16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תגיעו כבר לעפולה !!!
    סגור
  • 2.
    שרמוטות
    אאאא 02/2022/16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ואת נוף הגליל והצפון שכחתם יא זונות בזק מנייק
    סגור
  • 1.
    פרטנר אף פעם לא היו משהו ועוד ביחד עם הוט זה שילוב גרוע (ל"ת)
    אלי 02/2022/16
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • ממש ככה (ל"ת)
    איתן 02/2022/16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור