דיגיטל וטק

מרתון גיוס: איזו חברת הפינטק מגייסת 100 עובדים חדשים?

okoora מעסיקה כיום למעלה מ-50 עובדים ובונה תשתיות לפעילות עסקים בשווקים הבינלאומיים. ולאלו תפקידים תגייס?
מערכת ice | 
החזרת עובדים לעבודה (צילום freepik, pixabay)
בימים אלו חברת הפינטק okoora  אשר יושבת במגדל צ'מפיון החלה את מרתון גיוס העובדים. המטרה היא לגייס מעל ל-100 עובדים למגוון מחלקות ותפקידים כגון מפתחים, אנשי מוצר, מיישמי ומנתחי מערכות, ואנליסטים, כמו כן לתפקידים שונים במחלקת השיווק ובמחלקת המכירות ולעוד מגוון תפקידים נוספים (הדרישות לתפקידים השונים מוצגות באתר החברה). החברה מונה כיום כ- 50 עובדים אך הצפי הוא שכבר בחודשים הקרובים תשולש מצבת העובדים.
אוקורה - okoora היא חברת פינטק אשר בונה תשתיות לפעילות עסקים בשווקים בינלאומיים.  החברה מפעילה פלטפורמה לניהול כל הצרכים העסקיים בפעילות מט"ח: תשלומים נכנסים ויוצאים, ניהול ארנקים במטבעות שונים, כלי ניהול ובקרה מתקדמים, ייעוץ בנושאי חשיפה לסיכוני מטבע ושוק, מסחר בכלי גידור וחיסכון דרמטי בעלויות שוטפות. 
 
לאורכה של כל השנה מתקיימות מטעם החברה ימי הפנינג לצוותים המגוונים במשרדים ומחוצה להם, וזאת למען חיזוק תחושת האחדות והקהילתיות וכמובן ימים מרוכזים למען הקהילה בהשתתפות עובדי החברה. התרבות הארגונית ב-okoora  שמה לעצמה דגש על שיתוף הפעולה והקשרים הבינאישיים בין העובדים וזאת באמצעות: סדנאות, הרצאות והתאמה לעולם החדש מדי יום תוך כדי תנועה.
 
בני אברהם, מנכ"ל ומייסד okoora: "אנו מודעים לכך מאז ומתמיד שבסופו של יום האנשים הם אלו שעושים את ההבדל ומביאים עימם את הערך המוסף, ולכן ההתנהלות אצלנו היא תמיד בגובה העיניים. כל עובדת ועובד בחברה יודעים מתחילת דרכם שהם שותפים לדרך הן מבחינה אנושית והן מבחינה כך שמדובר בארגון אשר מחולל מהפכה בתחום הפיננסי. אין לנו ספק כי עם גיוס העובדים נמשיך בצמיחה משמעותית בה השפעות השוק, העלייה בשימוש ובביקוש לטכנולוגיה פיננסית מתקדמת תוך המעבר משירותים פיזיים לשירותים דיגיטליים ישנו את פני התמונה בשטח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה