דיגיטל וטק

פייסבוק פותחת חנות ראשונה: לאן תצטרכו לטוס כדי לבקר?

מטא, שנקראה בעבר פייסבוק, פותחת את החנות הראשונה שלה במאמץ לחבר אנשים בעולם האמיתי עם המטא-וורס, The Meta Store, שאמורה להיפתח ב-9 במאי, תמוקם בקמפוס שלה בברלינגאם, קליפורניה. היא תכלול אולם תצוגה ראשון למכירת אוזניות VR
מערכת ice | 
פייסבוק (צילום vecteezy ,pexels)
ענקית הטכנולוגיה מטא, שנקראה בעבר פייסבוק, פותחת את הסניף הקמעונאי הראשון שלה במאמץ למכור לאנשים את אוזניות המציאות המדומה של Oculus ואת הרעיון שלה ל"מטאוורס", ​כך ​הודיעה החברה היום (שני) בהודעה רשמית.
אבל זה לא צעד ענק לקמעונאות. שלא כמו אפל וחברות טכנולוגיה אחרות שיש להן חנויות באזורים עם תנועה כבדה כמו קניונים, ה-Meta Store תיפתח ב-9 במאי בקמפוס של החברה בברלינגאם, קליפורניה. בחנות יהיו אזורי הדגמה שבהם אנשים יוכלו לנסות, בין היתר, את אוזניות המציאות המדומה של Oculus ואת האפליקציות והמשחקים שרצים עליהן.
 
החברה תקדיש 10 מיליארד דולר במהלך השנה הקרובה לבניית המטא-וורס, עולם וירטואלי שלדעת המנכ"ל מארק צוקרברג יהפוך לסטנדרט לעבודה, לפן החברתי ולמשחקים. החברה עדיין רחוקה שנים מהשגת יעד זה.
לקוחות יוכלו לרכוש בחנות את אוזניות ה-Quest 2, אביזרים ומכשירי וידאו צ'אט של פורטל. המשקפיים החכמים Ray-Ban Stories של החברה יהיו זמינים לניסיון אך יש לרכוש אותם באינטרנט. Meta אמרה שהיא גם מוציאה לשונית "חנות" באתר האינטרנט שלה.
"בסופו של דבר, המטרה שלנו עם Meta Store היא להראות לאנשים מה אפשר לעשות עם המוצרים שלנו היום, תוך מתן הצצה לעתיד בזמן שה-metaverse מתעורר לחיים - ובתקווה לבטל קצת את הרעיון הזה תוך כדי תהליך", אמרה החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה