רכילות עסקית

מנכ"לית פייסבוק חשפה: כך מובילה מטא ישראל בעולם

מנכ"לית מטא (פייסבוק) ישראל הגיעה למפגש מיוחד באוניברסיטת רייכמן ושוחחה עם הסטודנטים. במהלך השיחה חשפה בפני הסטודנטים את הדרך שעברה עד תפקידה הנוכחי, ואת התחום שבו מובילה מטא ישראל בעולם
מערכת ice | 
עדי סופר תאני
אתמול (שלישי) נערך מפגש מיוחד בין מנכ"לית מטא (פייסבוק) ישראל עדי סופר תאני לסטודנטים ובוגרי בית הספר אדלסון ליזמות באוניברסיטת רייכמן. במסגרת המפגש, אותו הנחה דיקן בית הספר ד"ר יוסי מערבי יחד עם הסטודנטיות אלמוג בן יוסף וגיא גלנט, ספרה סופר תאני על עברה המקצועי כמנכ"לית חברות גדולות במשק הישראלי בגיל צעיר, על הדרכים בהן צברה בטחון עצמי על מנת להוכיח את כישוריה בסביבה גברית ומבוגרת ממנה פעמים רבות.
במסגרת המפגש נשאלה מהן התכונות שהיא מעריכה בעובדיה, בתשובה לכך ענתה סופר תאני לכך היתה, "אני מעריכה חשיבה חדה ויצירתית, אנשים שמתרגשים ממה שהם עושים. לא הייתי מצליחה לעבוד עם אנשים שלא מתרגשים גם מה-למה ולא רק מה-מה והאיך".
בהתייחס לתפקידה כמנכ"לית מטא ישראל אמרה, "לאחר שמונה שנים אני מאמינה שיש לי תפקיד גדול בשינוי בפייסבוק העולמית (מטא), הגדלתי את התפקיד ואני גאה לייצג את מטא בישראל, אבל גם את ישראל במטא. היום קיימות הזדמנויות רבות ואני מאמינה שמהפכות רבות יגיעו מתוך ישראל, ישראל תדע לנצל זאת.
"אנחנו הזרוע היחידה של מטא בעולם שעובדת באופן צמוד עם סטרטאפים בשלבים שונים ובתחילת הדרך. הכלים שאנחנו יכולים לתת להם על מנת לצמוח בהיבט של מודלים עסקיים, אפיון מוצר ואסטרטגיה יכולים לתרום רבות גם לשוק המקומי בארץ".
 
בנוסף נשאלה סופר תאני על חזון הMetaverse  ועל השלב הבא באבולוציית האינטרנט. בתשובה לכך ענתה, "אנחנו בתחילתו של עולם חדש, ייקח לנו עוד 5-10 שנים אבל אנחנו לגמרי שם וזו תהיה המציאות שלנו. החינוך, הרפואה, המדע הבריאות וכל תחום בעולמינו ישתנה בעקבות כך".
לסיום העניקה לסטודנטים כלים יישומים לקראת כניסתם לעולם העסקים ולשוק העבודה: "השוק היום צמא לעובדים חדשים. בכל קפיצת דור השחקנים הוותיקים של הדור הקודם מתקשים להוביל.  זאת ההזדמנות שלכם כיזמים צעירים להוביל, לזהות את המגמות החדשות. תהיו ערניים לשינויים. החברות החדשות בעולם הmetaverse  אולי אפילו עדיין לא הומצאו, תנסו אתם ואתן להמציא אותן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה