דיגיטל וטק

האינטרנט שלכם איטי? איפה הכי זול לשדרג?

פרטנר משווה את מהירות חבילות הסיבים לזו של בזק ומציעה מהירויות העלאה משודרגות. מי מציעה את האינטרנט המהיר ביותר במחיר הזול ביותר?
יאיר מור | 
חבילות גלישה באינטרנט (צילום pexels, פלאש 90)
פרטנר שוב מבצעת מהלך משמעותי בשוק הסיבים, שנועד בעיקר להוות תשובה לבזק, שהחלה בחודשים האחרונים להציע אינטרנט סיבים עם יתרון על פני המתחרות במהירויות ההעלאה.
החברה הודיעה הבוקר (ראשון) על השקת שני מסלולים חדשים ל"פרטנר פייבר", שירות האינטרנט מבוסס הסיבים האופטיים שלה. מדובר בחבילות במהירויות הורדה זהות לשני המסלולים המתקדמים הקיימים בשירות כבר היום – 600 מגה-ביט לשנייה או 1,000 מגה-ביט (כלומר גיגה-ביט אחד) לשנייה – אך עם מהירויות העלאה של 100 ו-250 מגה-ביט לשנייה במקום 60 ו-100 מגה-ביט לשנייה, בהתאמה.
מחירי המסלולים החדשים יקרים בעשרה שקלים מהמסלולים המקבילים המציעים מהירויות העלאה המהוות 10% ממהירויות ההורדה, כך שמסלול 600 מגה עולה 110 שקל לחודש במקום 100, ומסלול גיגה-ביט עולה 130 במקום 120 שקל לחודש. יחד איתם, תמשיך החברה למכור את המסלולים בעלי מהירות ההעלאה הנמוכה יותר. מסלול ה-300 מגה הורדה ו-30 העלאה, שמחירו 90 שקל לחודש, לא מקבל מקבילה עם מהירות העלאה מוגברת.
 
לפי בדיקת ice, מחירי המסלולים המהירים החדשים של פרטנר נמוכים משמעותית מהמתחרים שמציעה בזק: בבזק גובים 129 שקל לחודש על מהירות של 600 מגה הורדה ו-100 העלאה, או 149 שקל לחודש על גיגה-ביט הורדה ו-250 מגה הורדה. בנוסף, בבזק גובים גם מאות שקלים על ההתקנה – מה שגורם לכך שלמרות שפרטנר גובה יותר על השכרת נתב, העלות השנתית שלה נשארת נמוכה במאות שקלים מזו של בזק.
מסלולים בעלי מהירות העלאה מוגברת טובים בעיקר למי שמבצע פעולות רבות שדורשות שליחת מידע – החל מגיבוי קבצים ועד שידורי וידאו חיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה