דיגיטל וטק

טוויטר מאשימה את אילון מאסק בהפרת הסכם סודיות

אילון מאסק חשף ויכוח משפטי שהתעורר בינו לבין טוויטר, כאשר אלו מאשמים אותו בפרת הסכם סודיות, הוא הוסיף לחמם את היחסים המתוחים: "יש סיכוי ש-90% מהמשתמשים הם בוטים"
מערכת ice | 
אילון מאסק וטוויטר (צילום flickr, freepik)

לאחר שהודיע כי הוא מקפיא את העסקה לרכישת טוויטר בעקבות מידע כוזב, שלכאורה נמסר אליו בעת המשא ומתן, נראה כי היחסים בין מאסק לבעלי טוויטר ממשיכים להיות מתוחים.
 

בשבת טען מאסק שהיועץ המשפטי של טוויטר מאשים אותו בהפרת הסכם סודיות, בעקבות כך שחשף מידע אודות האופן שבו מתבצעת ביקורת נגד בוטים. "היועץ המשפטי של טוויטר התקשרו עכשיו, להתלונן שהפרתי את ה-NDA (הסכם סודיות) שלהם בכך שגיליתי שגודל המדגם של בדיקת הבוטים הוא 100!", צייץ מנכ"ל טסלה.


כאמור, בצהרי יום שישי הודיע מאסק בחשבון הטוויטר שלו כי יקפיא את העסקה לרכישת הרשת החברתית הפופולרית, בעקבות פרסום ברויטרס לפיו יש כ-5% משתמשים פיקטיביים בטוויטר, כשלדבריו החברה דיווחה על פחות משתמשים מזויפים בשלבי המשא ומתן ביניהם.
 
בהמשך להודעתו שהעסקה בשווי 44 מיליארד דולר הוקפאה, ובזמן שהוא מצפה לקבל נתונים מעודכנים מהרשת החברתית, הוא אמר שהצוות שלו יבדוק "מדגם אקראי של 100 עוקבים" בטוויטר כדי לזהות את הבוטים. כאשר אחד הגולשים ביקש ממנו "לפרט על תהליך סינון חשבונות בוטים", הוא השיב: "בחרתי 100, כי זה מה שטוויטר משתמשת כדי לחשב 5 % זיופים". ציוץ שככל הנראה היווה את העילה להשגותיה של טוויטר.
בהמשך איל ההון הוסיף כי הוא לא רואה ניתוח שמראה שלחברת המדיה החברתית יש חשבונות מזויפים של פחות מ-5%, ואף כתב כי: "יש סיכוי מסוים שמדובר ביותר מ-90% מהמשתמשים הפעילים באופן יום יומי".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה